اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابیطالب(ع):

رسانه‌ها سلامت و عزت جامعه را تضمین می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند سلامت و عزت جامعه را تضمین کنند، گفت: اگر تمام باطل به هجمه رسانه‌ای در برابر ملت ایران بپردازند اما رسانه‌ها در آرمان‌خواهی خود استوار باشند، هیچ قدرتی نمی‌تواند آنها را شکست دهد.

رسانه‌ها سلامت و عزت جامعه را تضمین می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید حسن اکبری پیش از ظهر امروز در همایش بسیج و رسانه در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم، اظهار داشت: در قرآن کریم کسانی که برای دفاع از ارزش‌های الهی که بارزترین آنها ولایت است، پایداری می‌کنند به نصرت‌های بی‌پایان الهی وعده داده شده‌اند.

وی با اشاره به تقسیم‌بندی خواص و عوام در جامعه افزود: علم همواره نمی‌تواند برای افراد ایجاد فهم و بصیرت کند بلکه اخلاص و تقوا نیز در این راه لازم است. 

نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) ابراز داشت: نوع نگاه افراد و عملکرد آنها در شرایط فتنه و مواقع کدورت و تردید می‌تواند مبین این موضوع باشد که آیا این افراد به راستی جزء خواص جامعه محسوب می‌شوند یا خیر.

وی گفت: رسانه یک مفهوم عمیق و جامع است و بهترین رسانه‌ای که خدا در دورن انسان به ودیعه گذاشته زبان است.

اکبری خاطرنشان کرد: قلم هم دیگر ابزاری است که خداوند آن را در اختیار انسان‌ها قرار داده و با آن این امکان را به او داده که به نشر معارف و اعتقادات بپردازد.

وی افزود: عقل سلیم و فکر بلیغ نیز از نعمت‌های الهی به انسان است که به وسیله آن نیز می‌توان ارتباطات خود را در جهان با دیگر انسان‌ها پایه‌ریزی کرد و در واقع تمام این ظرفیت‌های ذاتی انسان، رسانه محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) با اشاره به مسئولیتی که با به کارگیری رسانه می‌توان متوجه یک انسان کرد، ادامه داد: باید به دقت با کار رسانه‌ای روبه‌رو شد، چرا که غفلت می‌تواند موجب رقم خوردن نام انسان در میان خواص باطل شود.

وی ادامه داد: با گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی، رویش‌ها و ریزش‌های بسیاری داشته‌ایم که این موضوع در تاریخ صدر اسلام نیز سابقه دارد.

اکبری با اشاره به اینکه خداوند ظرفیت تشخیص حق و باطل را به انسان عطا کرده است، افزود: اگر انسان در کدورت‌ها و تاریکی‌ها راه خود را گم نکند، می‌تواند ادعا کند که مسیر زندگی را یافته است.

وی اظهار داشت: برای جلوگیری از ریزش باید شناخت درست از شرایط زمان و مکان داشت و در عین حال تقوا را در تصمیم‌گیری‌ها سرلوحه کار خود قرار داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) با اشاره به تقابل غرب با جمهوری اسلامی گفت: مسائلی مانند انرژی هسته‌ای برای غربی‌ها تنها بهانه است و آنها جز به از بین بردن کلمه توحید در جهان نمی‌اندیشند.

وی با اشاره به اینکه روشن‌ترین راه‌ها راه ایمان است، ادامه داد: در فتنه‌ها و وزن کشی‌هاست که این ایمان سنجیده می‌شود.

اکبری با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند سلامت و عزت جامعه را تضمین کنند، ابراز داشت: اگر تمام باطل به هجمه رسانه‌ای در برابر ملت ایران بپردازند اما رسانه‌ها در آرمان‌خواهی خود استوار باشند، هیچ قدرتی نمی‌تواند آنها را شکست دهد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول