اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مؤسس مرکز فرهنگی قرآن و ورزش علی‌ بن ‌ابیطالب(ع):

رسانه‌ها فرهنگ جوانمردی را بین جوانان رواج دهند

خبرگزاری فارس: مؤسس مرکز فرهنگی قرآن و ورزش علی‌ بن ‌ابیطالب(ع) گفت: وظیفه رسانه‌ها این است که فرهنگ جوانمردی را بین جوانان رواج دهند زیرا خدمت به جوانان و ورزش عبادت است.

رسانه‌ها فرهنگ جوانمردی را بین جوانان رواج دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی هدایت امروز در نشست خبری که امروز در موسسه فرهنگی قرآن و ورزش علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد، افزود: وظایف رسانه‌ها این است که فرهنگ جوانمردی را بین جوانان گسترش دهند و باید رسالت خبرنگاران و هدف آنان نیز همین باشد، خبرنگاران باید از روی دل بنویسند زیرا صحبتی که از دل برمی‌آید لاجرم بر دل هم می‌نشیند.

مؤسس مرکز فرهنگی قرآن و ورزش علی‌ بن ‌ابیطالب(ع) بیان داشت: طی دو روز از اصحاب رسانه دعوت کردیم تا از این مجموعه بازدید به عمل بیاورند و اخبار این مجموعه فرهنگی و ورزشی را پوشش دهند زیرا این مجموعه نقش بسیار مؤثری در بالا بردن فرهنگ پهلوانی و جوانمردی ایفا می‌کند.

وی تصریح کرد: موسسه فرهنگی قرآن و ورزش علی ‌بن ابیطالب(ع) در روز بیستم بهمن‌ماه سال‌جاری به مناسبت تولد حضرت محمد(ص) افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

در پایان این مراسم خبرنگاران از بخش‌های مختلف و سالن‌های ورزشی این مجموعه بازدید کردند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول