اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور خبر داد

بهبود وضعیت آب شرب روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: وضعیت آب شرب روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در دو سال گذشته بهبود نسبی پیدا کرده است.

بهبود وضعیت آب شرب روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جلیل بشارتی امروز در نامه‌ای که یک نسخه از آن در اختیار این واحد رسانه‌ای قرار گرفته، وضعیت آبرسانی به روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد را رضایت‌بخش دانست و اظهار داشت: روند خدمات‌رسانی مسئولان آبفار در این استان تا حد زیادی انتظارات این بخش را برآورده کرده است.

رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور افزود: در سفری که به این استان انجام شده وضعیت آب روستایی بررسی و ملاحظه شد خدمات دولت و کارکنان این شرکت در کهگیلویه و بویراحمد بخش زیادی از مشکلات را برطرف کرده و اکنون بهبود نسبی در حوزه آب روستایی نسبت به دو سال قبل به‌ وجود آمده است.

وی ادامه داد: آثار خدمات، کارگاه‌ها و پروژه‌های در دست اجرای آبفار در کهگیلویه و بویراحمد مشهود بوده به‌گونه‌ای که کمترین شکایات و نارضایتی‌ها در این حوزه در مدت اخیر واصل شده است.

بشارتی عنوان کرد: در جریان سفر چهارم دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد، در بسیاری از روستاها واقعاً مردم از صمیم قلب سپاسگزار خدمات انجام شده بودند که در این رابطه به نظر می‌رسد مدیریت آبفار روستایی توانسته وضعیت گذشته را به نحو مناسبی سامان دهد.

این مسئول کشوری در حوزه مناطق محروم به ضرورت آبرسانی به چند نقطه از استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و خاطرنشان کرد: در چند نقطه از این استان باید مجتمع‌های آبرسانی فوراً اجرا شود که اجرای این پروژه‌ها منتظر حمایت و جذب اعتبارات لازم هستند.

رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تاکید کرد: وضعیت آب شرب روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در دو سال گذشته بهبود نسبی پیدا کرده است.

بشارتی گفت: آبرسانی به پشته زیلایی یکی از این پروژه‌ها است که هم‌اکنون در حال اجرا بوده و امیدواریم با پشتکار و توان فنی کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی این پروژه در موعد مقرر به اتمام برسد و خانواده‌های ساکن در این روستاها از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند.

وی با تبریک دهه فجر ابراز داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات شایانی را به مردم انجام داده ولی بدون شک در این رهگذر توجه به مناطق محروم در این دولت بسیار پر رنگ‌تر بوده که امیدواریم موجب رضایت مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول