اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی ـ 31

بهره‌برداری پروژه 600 میلیون تومانی در مرزن‌آباد مازندران

خبرگزاری فارس: کارخانه تولیدی گرانول و نایلون‌های عریض کشاورزان واقع در شهرک صنعتی مرزن‌آباد در پنجمین روز از دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری پروژه 600 میلیون تومانی در مرزن‌آباد مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مرزن آباد، در این مراسم که با حضور فرماندار و دیگر مسئولان چالوس و مرزن آباد برگزار شد، رئیس صنعت، تجارت و معدن نوشهر و چالوس گفت: شرکت تولیدی نایلون عریض کشاورزی، نایلون دستی و گرانول پی بی سی با سرمایه‌گذاری 600 میلیون تومان که از این میزان 380 میلیون تومان تسهیلات بانکی بوده و بقیه آورده سرمایه‌گذار است امروز به بهره‌برداری رسید.

جهانگیر بایی‌لاشک افزود: این واحد 15 نفر اشتغالزایی در یک شیفت دارد و از واحدهای سبز و دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: زباله‌های غیرقابل بازیافت برای تامین مواد اولیه این کارخانه کاربرد دارد که می‌توان از طریق شهرداری‌ها برای بازیافت آنها در شهرهای کلاردشت، مرزن آباد و چالوس اقدام کرد.

در ادامه محمد پیکرزاده مجری طرح و مدیر این کارخانه تولیدی، دغدغه و هدف اصلی از راه‌اندازی این واحد تولیدی را اشتغالزایی برای جوانان بوده است.

وی تصریح کرد: این شرکت در یک شیفت 15 نفر اشتغالزایی دارد و توانایی گسترش کار به سه شیفت را داشته که می‌توان از این طریق 50 نفر را به کار گرفت.

پیکرزاده خاطرنشان کرد: از مسئولان برای توجه به سرمایه در گردش این کارخانه تقاضای توجه داریم تا بتوانیم با خرید مواد اولیه و پویایی شرکت نسبت به تعهدات خود عمل کنیم.

فرماندار چالوس نیز در حاشیه بازدید از این کارخانه با تقدیر از سرمایه‌گذار این کارخانه، آن را راهی برای ایجاد اشتغال در منطقه عنوان کرد و از سرمایه‌گذار آن خواست تا می‌تواند از نیروهای بومی منطقه برای ایجاد اشتغال استفاده کند.

سید قدیر رضایی همچنین با اشاره به اینکه شهرداران برای تحویل زباله‌های مورد نیاز به این کارخانه مکلف شده‌اند، گفت: به صورت پایلوت این کار از شهرداری مرزن‌آباد آغاز می‌شود.

وی همچنین قول بررسی مشکل سرمایه در گردش و مسائل بانکی برای این کارخانه را داد.

انتهای پیام/ی20

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول