اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش:

تهدیدها موجب ایجاد فرصت برای ایران شده است

خبرگزاری فارس: معاون امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش گفت: تهدیدها موجب ایجاد فرصت برای ایران اسلامی شده است.

تهدیدها موجب ایجاد فرصت برای ایران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی عراقی بعد از ظهر امروز در مراسم رونمایی از ماکت اردوگاه امام خمینی (ره) در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر نسل اول و دوم انقلاب جای خود را به نسل سوم داده و جوانان نسل سومی باید از آرمان‌های نظام و جمهوری اسلامی پاسداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار مهم‌تر از انقلاب کردن است و در حال حاضر این مسئولیت به عهده جوانان نسل سوم گذاشته شده است.

معاون امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حفظ استقلال نظام جمهوری اسلامی یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های نسل سوم انقلاب است، ادامه داد: از همان زمان پیروزی انقلاب ایران اسلامی متحمل فشارها و تحریم‌های بسیاری از سوی دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه اعمال تحریم‌ها از سوی دشمنان موجب ایجاد فرصت برای کشور شده است، اضافه کرد: موفقیت‌هایی که دانشمندان ایرانی در زمینه‌های مختلف به دست آورده‌اند، گواه خوبی بر این موضوع است.

عراقی تصریح کرد: در حال حاضر ایران جزو مستقل‌ترین کشورهاست و به صورت مستقل به اداره امور کشور می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه 33 سال قبل حکومتی دیکتاتوری بر ایران حکومت می‌کرد، افزود: در حال حاضر یک حکومت مردمی با رهبری روشنگرانه مقام معظم رهبری در حال پیمودن پله‌های ترقی است.

معاون امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در حال حاضر دانشمندان ایرانی در همه زمینه‌ها پزشکی، هوافضا و سایر رشته‌ها به موفقیت‌های بسیار چشمگیر و جهانی دست یافته‌اند.

وی با اشاره به تحریم نفتی آمریکا در قبال ایران یادآور شد: کشورهایی که قصد تحریم ایران را داشتند پس از مدتی نه چندان زیاد متوجه شدند که تحریم ایران به ضرر آنهاست.

عراقی با بیان اینکه در حال حاضر کشورهای تحریم‌گر متوجه اشتباه خود شده و خواستار لغو تحریم نفتی ایران هستند، ادامه داد: این تحریم‌ها موجب شد نفت ایران به قیمت واقعی عرضه شود.

وی با اشاره به انتخابات سال 88 یادآور شد: پس از این انتخابات در اوج افتخار بود و همه جهان و قدرت‌های مستکبر نیز متوجه این امر شده بودند، ولی اقدامات برخی از سودجویان مانع از موفقیت بیشتر کشور شد.

معاون امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به زمان تاسیس و آغاز به کار نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: امام خمینی (ره) از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال یک حکومت مردمی و مهم‌تر از آن اسلامی بودند که در حال حاضر نیز این امر محقق شده است.

وی با اشاره به بیداری حاصل شده در کشورهای منطقه یادآور شد: موضوع بیداری اسلامی و صدور انقلاب به کشورهای دیگر موضوعی بود که امام خمینی (ره) 33 سال پیش نوید این موضوع و خبر را به جهانیان داده بودند.

عراقی جنایت‌های کشورهای مستبد در کشورهای محروم منطقه یادآور شد: این حکومت‌ها با شعار آزادی و دموکراسی وارد کشورهای منطقه می‌شوند، ولی پس از مدتی اقدام به قتل و غارت و کشتار مردم این کشورها می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیداری اسلامی در منطقه حاصل شده و کشورهای استبدادگر باید بدانند که با قتل و غارت نمی‌توانند این بیداری را از بین ببرند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول