اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس:

حضور مردم در انتخابات نهم مجلس دشمن‌شکن خواهد بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود دسیسه‌های داخلی و خارجی، حضور مردم در انتخابات نهم مجلس دشمن‌شکن خواهد بود.

حضور مردم در انتخابات نهم مجلس دشمن‌شکن خواهد بود

عفار اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: همچنان که رمز پیروزی انقلاب وحدت و همدلی امت اسلامی است، رمز استمرار و جاودانگی نیز اتحاد و یکپارچگی است.

وی تصریح کرد: در حدیث است که خدای رحمان می‌فرماید اگر دو نفر مومن در امر خیری در کنار هم قرار گرفته و مشورت کنند، نفر سوم خداوند متعال خواهد بود یعنی اهمیت با هم بودن و همدلی و آثار و برکات آن بسیار حائز اهمیت است.

اسماعیلی تاکید کرد: انتخابات یکی از عمده‌ترین رسالت‌های سترگ و بزرگی است که بر عهده ملت آگاه و فهیم کشور است چرا که انتخابات امری اعتقادی، سیاسی، اخلاقی، اجتماعی و ملی است، سنگینی انتخابات بر دوش احاد جامعه متناسب با فهم، درک و احساس مسئولیت افراد است، هر چه افراد آگاه‌تر، روشن‌تر و متدین‌تر باشند به همان میزان سنگینی مسئولیت بر دوششان عمیق‌تر و ثقل آن بیشتر است.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس افزود: از آنجایی که انتخابات یک امر اجتماعی و ملی است، در برگیرنده آحاد افراد جامعه است و تک تک افراد مسئولیت فردی دارند که در انجام بهینه آن بکوشند.

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات افزون بر ادای تکلیف الهی و دینی، دارای تاثیری مهم در سرنوشت جامعه و نسل‌های حال و آتی کشور، استان و منطقه است.

اسماعیلی گفت: افزون بر تشکیل یکی از نهادهای کلیدی کشور به نام مجلس شورای اسلامی که عمده‌ترین مرکز تصمیم‌گیری کشور است، انتخابات تبیین‌گر نقش حیاتی ملت برای تصمیم‌گیری در مورد امور مهم کشور است، علاوه بر آن، انتخابات تجلی عینی مردمی بودن حکومت و اداره نظام و تجدید میثاق با آرمان‌ها، اهداف نظام، رهبری و شهدای انقلاب است.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس اظهار داشت: مشارکت حداکثری نشانگر غرور ملی و نقش مدیریتی مردم در اداره امور کشور بوده و ثمره‌اش تشکیل مجلسی وارسته، مردمی و مستقل از هر وابستگی خواهد بود.

وی افزود: مشارکت حداکثری ضمن داشتن آثار مثبت داخلی رهاورد برون‌مرزی و خارجی اساسی و حیاتی خواهد داشت که کمتر از تشکیل خود مجلس نیست، به طوریکه تاثیرگذاری مستقیم در معادلات جهانی دارد و نشانگر اعلام پشتیبانی ملت شریف ایران از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تهدیدهای نظامی، اقتصادی و سایر اعمال قدرت‌های بین‌المللی است.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس اظهار داشت: حضور مردم گویای این است که مردم با وجود هجمه‌های همه‌جانبه و انحراف‌ها که ریشه در توطئه‌های داخلی و تهدیدهای دشمن قسم خورده خارجی دارد از آرمان‌های انقلاب پشتیبانی می‌کنند.

وی تاکید کرد: اینکه در سالگرد ۱۹دی در قم مقام معظم رهبری به صراحت به دشمن‌شکن بودن حضور مردم در صحنه انتخابات اشاره می‌فرمایند، نشانگر اهمیت حضور حداکثری مردم در تمام سطوح است، ایشان انتخابات را یکی از عرصه‌های نمایش حضور مردم دانستند و خاطرنشان کردند از مدت‌ها قبل از مرکز قرارگاه فرماندهی جبهه کفر و استکبار تا پادوها و پیاده‌نظام این جبهه در داخل و خارج، تلاش گسترده‌ای به کار گرفته شده تا حضور مردم در انتخابات مجلس کمرنگ باشد اما به لطف الهی حضور مردم در این انتخابات دشمن‌شکن خواهد بود.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: انتخابات موجب نشاط و دمیده شدن خون تازه بر پیکر نظام اسلامی خواهد شد چرا که با حضور حداکثری مردم همچنین امکان پیشبرد اهداف خلاف قانون برای کسی میسر نیست.

وی گفت: در نهایت، مشارکت حداکثری و حضور فعال و حماسی مردم عزیز در انتخابات پشتوانه و ضمانت‌نامه محکمی است که کشور و ارکان نظام را از همه تهدیدها، تحریم‌ها، و هجمه‌های نظامی، فرهنگی و اعتقادی مصون نگاه خواهد داشت، این حضور نقش ایران را در مجامع بین‌المللی فزونی بخشیده و معادلات سیاسی و اقتصادی را با جهان روان‌تر کرده و موجب کم اثر شدن تحریم‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول