اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از دهه فجر

10‌ کتابخانه در مراکز شبه خانواده کرمان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر 10 کتابخانه در مراکز شبه خانواده زیر نظارت بهزیستی در سراسر استان کرمان راه‌اندازی شد.

10‌ کتابخانه در مراکز شبه خانواده کرمان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان رضا عباسی مدیر‌کل بهزیستی کرمان پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح کتابخانه‌های مراکز شبه خانواده بهزیستی اظهار داشت: حدود یک هزار و 700 کودک و نوجوان مقیم مراکز شبه‌خانواده بهزیستی کرمان هستند که برنامه منظم و مستمر مطالعه کتب مختلف با موضوع‌های مناسب سن و سال آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمان در زمینه تأمین بخشی از کتب مورد نیاز و خرید کتب و تجهیزات مورد نیاز توسط بهزیستی، کار تجهیز 10 کتابخانه کوچک در 10 مرکز شبه‌خانواده به مناسبت دهه فجر انجام شد.

عباسی تصریح کرد: این کتابخانه‌های کوچک در مراکز شبه‌ خانواده شهرهای جیرفت، عنبرآباد، بافت، شهربابک، کرمان، بم، سیرجان و زرند آماده شده و در ابتدا 2 هزار جلد کتاب به این امر اختصاص یافته است.

وی‌ کتاب‌های توزیع شده در این مراکز را متناسب با گروه سنی فرزندان مراکز عنوان کرد و گفت: به زودی با راه‌اندازی کتابخانه‌های کوچک دیگر در سایر مراکز فاقد کتابخانه و تقویت مراکز دارای کتابخانه در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در حد توان اقدام می‌کنیم.

عباسی با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب و بیانات مقام معظم رهبری در راستای اهمیت مطالعه و کمک به گسترش امر مطالعه و کتابخوانی در جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان اذعان داشت: همه افراد نیازمند به دوستی و انس با این یار مهربان هستند که با دانایی و خوش‌بیانی، پند می‌دهد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول