اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

نمایشگاه "آفتاب انقلاب" در فردوس گشایش یافت

خبرگزاری فارس: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر سه نمایشگاه فرهنگی و هنری با عنوان آفتاب انقلاب در شهرستان فردوس افتتاح شد.

نمایشگاه "آفتاب انقلاب" در فردوس گشایش یافت

 

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سه نمایشگاه ردپای رنگ، نقش قلم، شعر و رنگ با موضوع انقلاب در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فردوس برگزار شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فردوس ظهر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه آثار هنری کودکان و نوجوانان شامل نقاشی روی اشیا، طراحی روی سفال و آثار خوشنویسی به نمایش گذاشته شده است.

مرضیه غزالی گفت: در این نمایشگاه همچنین کوچه انقلاب شامل ماکت‌هایی درباره انقلاب و تصاویری در رابطه با امام و تظاهرات دوران انقلاب طراحی شده است.

وی افزود: مصورسازی داستان‌هایی نظیر طوطی و بقال، شیر درنده و خرگوش باهوش و دوستی خاله خرسه از دیگر بخش‌های نمایشگاه آفتاب انقلاب است.

غزالی تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فردوس با برخورداری از 10 هزار جلد کتاب در عناوین مختلف، دارای بیش از یک‌هزار و 740 عضو فعال دختر و پسر کودک و نوجوان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی نیز در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: ایجاد نگاه خلاق و توجه به استعدادهای هنری، ادبی و فکری و ایجاد زمینه مناسب برای رشد خلاقیت‌های فردی و اجتماعی کودکان و نوجوانان از اولویت‌های مهم کانون پرورش فکری است.

عبدالرضا صمدی افزود: کودکی دوران بسیار مهمی در زندگی انسان است که اگر در دوران کودکی به استعدادهای کودکان توجه نشود و زمینه بروز توانایی‌های کودک فراهم نشود در بزرگسالی نیز این استعدادها رشد پیدا نمی‌کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 44 فعالیت فرهنگی و هنری شامل قصه‌گویی، شعرخوانی، کاردستی، مطالعه و پژوهش، نقاشی و داستان‌نویسی در مراکز کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام می‌شود.

صمدی یادآور شد: باید ارزش‌های دینی و اسلامی از طریق فعالیت‌های فرهنگی و هنری به کودکان منتقل شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول