اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

نفرات منتخب مسابقات قرآن هلال‌احمر خراسان‌جنوبی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات منتخب نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی معرفی شدند.

نفرات منتخب مسابقات قرآن هلال‌احمر خراسان‌جنوبی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی این مسابقات در مرحله شهرستانی با رقابت 270 نفر در پنج رشته، حفظ، قرائت، ترتیل، ترجمه و مفاهیم و تفسیر در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد که 46 نفر توانستند به مرحله استانی راه پیدا کنند.

حجت‌الاسلام علی محمد درویشی هدف از برگزاری این مسابقات را فراهم کردن زمینه انس بیشتر کارکنان، امدادگران و جوانان با قرآن و ترویج هرچه بیشتر مفاهیم این کتاب آسمانی بیان کرد.

وی گفت: این دوره از مسابقات برای نخستین بار در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در مسابقات استانی 16 نفر جواز حضور به مرحله کشوری را به دست آوردند که تا اوایل سال آینده با نفرات برتر سایر استان‌ها رقابت می‌کنند.

یادآوری می‌شود در این مسابقات فرزانه کارکن و محمدعلی سازنده در رشته قرائت، فاطمه خزاعی و محسن محمدی در رشته ترتیل، سکینه سادات نو بهار و عارف پیشه‌ور ‌در تفسیر،‌ سکینه رحمتی و مهدی عباسی زادنبه در ترجمه و مفاهیم و فاطمه وارسته، زهرا عربی، فاطمه محمدی، زهرا یعقوبی، زهرا بخشی‌پور، فاطمه عظیمی‌فر، محمد حسن شفیعی و رحمانی در رشته حفظ، با کسب عناوین برتر به رقابت‌های کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول