اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه پیام‌نور خمین

مسابقات قرآن کریم دانشجویی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز خمین از برگزاری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویی به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

مسابقات قرآن کریم دانشجویی برگزار می‌شود

 

 

شهرام رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مسابقات 18 اسفند ماه و با حضور دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در سه بخش، پژوهشی، شفاهی و کتبی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در بخش شفاهی این مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل و حفظ 5 جزء، 10جزء، 20 جزء و کل قرآن برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز خمین ادامه داد: در بخش کتبی نیز مسابقات در رشته‌های ادبی شامل شعر، داستان‌نویسی و  نمایشنامه‌نویسی با موضوع قرآن و عترت، هنری شامل خوشنویسی، طراحی و نقاشی، سرود و نغمه‌های قرآنی، تواشیح، نماهنگ و بلوتوث، عکس و تذهیب قرآن برگزار می‌شود.

رضایی افزود: در بخش پژوهشی نیز فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با قرآن و عترت، مقاله‌ با موضوع قرآن و عترت، نر‌م‌افزار قرآن و عترت و وبلاگ‌نویسی قرآنی مورد داوری قرار می‌گیرند.

به گفته وی برترین‌های این مسابقات به مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه راه خواهند یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های دانشگاه در دهه فجر خاطر نشان ساخت: برگزاری مسابقات تنیس روی‌میز و طناب‌کشی ویژه دانشجویان، دیدار با خانواده معظم شهدای دانشجو، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری جشن انقلاب ویژه دانشجویان، برگزاری مسابقه پیامک با موضوع انقلاب و... از برنامه‌های این دانشگاه در دهه فجر است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول