اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 کیلوگرم تریاک در اراک کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف و ضبط بیش از 11 کیلوگرم تریاک در شهرستان اراک خبر داد.

11 کیلوگرم تریاک در اراک کشف شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، صادق حسنوند از کشف و ضبط بیش از 11 کیلوگرم تریاک در شهرستان اراک خبر داد و اظهار داشت: این میزان مواد مخدر در دو عملیات جداگانه به دست آمده و در این راستا دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

وی تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان و عرضه‌کنندگان مواد مخدر با جدیت تمام ادامه دارد و برنامه‌های جامعی برای برخورد با این افراد در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه‌روزی است و در این راستا همه مسئول هستند.

حسنوند اظهار کرد: اعتیاد بلایی خانمانسوز است که باعث بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود و در این راستا همه به ویژه جوانان و نوجوانان باید هوشیار باشند تا هرگز در دام این معضل گرفتار نشوند.

انتها‌ی پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول