اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم خبر داد

کشف 160 کیلوگرم تریاک در جهرم

خبرگزاری فارس: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم از کشف 158 کیلو و 200 گرم تریاک طی دو عملیات جداگانه در آن شهرستان خبر داد.

کشف 160 کیلوگرم تریاک در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان جهرم با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک خودرو وانت تویوتا مشکوک به حمل مواد مخدر که از محورهای خاکی و فرعی به سمت شهرستان جهرم در حال حرکت بود را شناسایی و توقیف کردند.

وی ادامه داد: با اقدام به موقع ماموران در ایجاد ایست و بازرسی مقطعی در محور شهرستان لار ـ جهرم، آن خودرو به رانندگی «غ - ه» و سرنشینی «ع - ص» مشاهده و پس از مسافتی تعقیب و فرار آن را متوقف کردند.

این مسئول گفت: در بازرسی از خودرو 150 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاسازی شده بود کشف و هر دو متهم دستگیر شدند.

ملک‌زاده در ادامه از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر با هشت کیلو  و 200 گرم تریاک در اطراف شهرستان جهرم خبر داد و بیان کرد: در عملیات دیگری مأموران انتظامی این شهرستان هنگام ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در محور شهرستان لار - جهرم به یک پژو 405 به رانندگی «ح ـ ب» مظنون شدند و خودرو را متوقف و در بازرسی از آن هشت کیلو و 200 گرم تریاک کشف و متهم را دستگیر کردند.

وی در پایان تصریح کرد: اعتیاد دامی است که از سوی سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برای زندگی خانواده‌ها چیده شده و هر کسی در این دام گرفتار شود، زندگی خود و خانواده‌اش را به تباهی می‌کشاند.

انتهای پیام/غ30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول