اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

30 کیلوگرم مواد مخدر در ساوه کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه سه نفر از توزیع‌کنندگان مواد مخدر دستگیر و 30 کیلوگرم تریاک از آنها کشف و ضبط شد.

30 کیلوگرم مواد مخدر در ساوه کشف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی مصطفی ویسمه‌ای افزود: طی اطلاع واصله مبنی بر فعالیت سه نفر از سوداگران مرگ در سطح شهرستان ساوه و عرضه مواد مخدر به صورت عمده در سطح شهرستان شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی سرکرده باند که از اعضای فعال در انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور به شهرستان ساوه بود شناسایی شد.
 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه اظهار کرد: در نهایت با تعقیب و مراقبت‌های ویژه و نامحسوس پلیس سرکرده باند به همراه دو نفر دیگر از اعضای آن باند که اقدام به انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودرو سواری به شهرستان ساوه کرده بودند در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
ویسمه‌ای در ادامه بیان داشت: در بازرسی صورت گرفته از داخل خودرو مقدار 30 کیلوگرم تریاک در بسته‌های مختلف که به صورت بسیار ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به اثرات منفی که مواد افیونی در پویایی، بالندگی، نشاط و خلاقیت جوانان دارد، تصریح کرد: اعتیاد به مواد مخدر به عنوان یکی از مسائل پیچیده اجتماعی ریشه در بسیاری از بزهکاری‌ها در سطح جامعه داشته و همه ساله زندگی تعدادی از افراد را نابود کرده و زمینه‌های ناسالم فرهنگی، اجتماعی، شخصیتی و اقتصادی را در جامعه گسترش می‌دهد و بر تک تک افراد جامعه است که در راستای ریشه‌کن کردن آن سعی و تلاش کنند.
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول