اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زاکانی ‌در همایش جبهه متحد اصولگرایان استان اردبیل:

رقابت اصولگرایان با هم زمینه حضور اصلاح‌طلبان را فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: ما نباید هرگز با هم رقابت کنیم و با این حرکت فضا را برای حضور اصلاح‌طلبان مهیا کنیم، جریان انحرافی به عنوان رقیب در صحنه انتخابات پیش رو با توسل به ابزار قدرت، ثروت و پول به میدان آمده است و در انزار عمومی برای رسیدن به هدف پول توزیع می‌کنند.

رقابت اصولگرایان با هم زمینه حضور اصلاح‌طلبان را فراهم می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا زاکانی عصر پنجشنبه در همایش جبهه متحد اصولگرایان استان اردبیل که با عنوان بصیرت و وحدت در سایه ولایت در مسجد اعظم اردبیل برگزار شد، با یادآوری این‌که باید نیروهای ارزشمند انقلاب اسلامی با پشتکار خود اسباب حضور پرشور مردم را در صحنه انتخابات فراهم آورند، اظهار داشت: اگر در عرصه انتخابات نامزدهای اصولگرا دیدگاه‌ها و تفکرات خود را روشن، منسجم و وحدت‌آفرین مطرح کنند، محصول آن تقویت جبهه اصولگرایی و به صحنه آمدن مردم است.
وی فضای کشور را در مقطع کنونی نیازمند چنین آگاه‌سازی‌ها و بصیرت‌افزایی‌ها با راهبرد برپا شدن شور انقلابی توصیف کرد و ادامه داد: اصولگرایان باید در مقام عمل نیز پیوستگی خود را نشان دهند و در مسیر روشن اعتلای نظام اسلامی با وحدت و اتحاد خود گام بردارند.
زاکانی اضافه کرد: جبهه متحد اصولگرایان نه به عنوان یک حزب و جریان سیاسی خاص بلکه حرکتی برگرفته از عموم مردم به صحنه آمده است تا بر شور و نشاط انتخاباتی بیفزاید و ویژگی‌های نامزد اصلح را در انتخابات پیش رو برای مردم تبیین و روشنگری کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به آرایش سیاسی کشور در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: اصلاح‌طلبان‌، جریان انحرافی و فتنه مصمم هستند به عنوان رقیب در صحنه انتخابات پیش رو با توسل به ابزار قدرت و ثروت با توزیع پول در انزار عمومی برای رسیدن به هدفشان که همانا راهی نمودن بخشی از عناصر خود به مجلس می‌باشد مبادرت به ثبت‌نام افراد گمنام خود در انتخابات نمایند.
زاکانی افزود: در یک نظرسنجی متقن خواست مردم ما استمرار گفتمان اصولگرایی بوده و این جریانات از چنین رویکردی به شدت در هراس و نگرانی هستند و خود را پیشاپیش شکست خورده می‌دانند.
‌عضو جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد:‌  هر چند اصلاح‌طلبان به صورت مستقیم ادعایی در حضور قاطع در انتخابات پیش رو را ندارند اما در یک حرکت روشن با تفکر برد برد سعی می‌کنند با ادعای حضور نیافتن جدی در انتخابات اسباب اتحاد نیافتن اصولگرایان را فراهم کنند تا این طیف دچار غرور کاذب شده و با هم به رقابت بپردازند تا در حقیقت این اصلاح‌طلبان باشند که از فضای به وجود آمده به نفع خود استفاده کنند.
وی استراتژی جدید اصلاح‌طلبان را شکستن اتحاد اصولگرایان و تحمیل هزینه‌های سنگین به نظام اسلامی از بابت تحریم انتخابات بیهوده اعلام کرد و ادامه داد: آنها به این فکر می‌کنند که اگر در انتخابات توفیق یافتند ادعای اقبال مردم از آنها را داشته باشند و اگر زمانی شکست خوردند، بگویند که ما در صحنه حضور نداشتیم و این همان بازی برد برد است که اصلاح‌طلبان پیگیر آن هستند.
زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از عقب‌افتادگی‌ها در حوزه اجرایی و نظارتی اشاره کرد و گفت:‌ ما نیز قبول داریم مجلس ما همچنان با مجلس ایده‌آل که خواست امام و دوستداران نظام است، فاصله دارد و این وظیفه اصولگرایان است که مجلس نهم را به مجلس قوی با مدیریت شایسته و کلان‌نگر تبدیل کنند چرا که یقین داریم برخی از کاستی‌ها در حوزه قانون‌گذاری و نظارت به دست مجلس قابل برطرف شدن است.
وی وظیفه مجلس را ریل‌گذاری درست در حوزه اجرا و نظارت شفاف برشمرد و خاطر نشان کرد: در این مقطع حساس اگر نمایندگان مجلس الگویشان شهید مدرس باشد به یقین یک تنه می‌توانند هر تهدید دنیای استکبار را به فرصت بالندگی تبدیل کرده و اصل صلابت و اقتدار نظام را حفظ کنند.
رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه ما نباید هرگز با هم رقابت کنیم و با این حرکت فضا را برای حضور اصلاح‌طلبان مهیا کنیم، افزود: مجلس ما باید مجلس قوام‌بخش مدیریت درست، مسیر حق، ولایت، امام و شهدا باشد چرا که یک حرکت درست یا نادرست در جریان حق و باطل تأثیرگذار است.
زاکانی ‌اظهار داشت: خواست ملت ایران به معنای واقعی و حقیقی استمرار گفتمان اصولگرایی در کشور است.
وی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه در حوزه داخلی رسالت سنگینی بر عهده اصولگرایان گذاشته شده است، تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی ایران دارای پنج مرحله انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی است که ما هم‌اکنون در مرحله تشکیل جامعه اسلامی هستیم.
زاکانی خاطر نشان کرد: در این مسیر و برای تشکیل جامعه اسلامی و پیچیده شدن عطر معنویت در جامعه و تحقق شعار پیشرفت و عدالت در دهه چهارم انقلاب ما به یک حرکت وحدت‌آفرین در پیشبرد امور نیاز داریم که این امر به شرط محکم بودن ایمان و راسخ بودن باور شکل می‌گیرد تا ایران اسلامی به یک الگو و تراز بی‌بدیل در جهان تبدیل ‌شود.
این مسئول با اعلام اینکه بسیاری از کشورهای آزادیخواه در مسیر استقلال‌طلبی و آزادیخواهی خود به الگوی ایرانی، اسلامی نیاز دارند، اضافه کرد: هر چند جامعه آرمانی اسلامی، ایرانی هنوز با خواست و مطالبه امام راحل، رهبر معظم انقلاب و ملت ما فاصله زیادی دارد اما حرکت در این مسیر شوق‌آفرین است و نوید یک جامعه پویایی توسعه یافته اسلامی را می‌دهد.
وی ادامه داد:‌ هر چند در این مسیر ما با کاستی‌های متعدد رو‌به‌رو هستیم اما باید با سرعت و شتاب بیشتر در رسیدن به مقصد نهایی و مطلوب تلاش مضاعف داشته باشیم.
‌عضو جبهه متحد اصولگرایان با یادآوری اینکه در مقابل چنین حرکت تحولی و رو به جلو گروه‌های مختلفی همچون فتنه، انحراف و فساد با تفکر دنیاطلبی ایستاده‌اند و قصد دارند بر برخی ارزش‌ها و آرمان ملت بتازند، به اقدامات اخیر عده‌ای نماینده معلوم‌الحال که هزینه‌های هنگفت کرده و مبادرت به توزیع پول می‌کنند اشاره کرده و افزود: نماینده بودن هیچ سنخیتی با پول توزیع کردن ندارد چرا که یک نماینده مجلس کمتر از استاد دانشگاه حقوق می‌گیرد و چگونه می‌توان باور داشت که با این حقوق و مزایای کم امکانی برای توزیع پول از سوی او وجود داشته باشد.
رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان گفت: در این جامعه که مبتنی بر ارزش‌ها و آرمان‌خواهی ملت است این گفتمان اصولگرایی است که می‌تواند بسیاری از تهدیدها و انحرافات را از بین برده و ماهیت آنها را آشکار کند.
زاکانی همگان را به عمل‌گرایی و دوری از هرگونه وعده و وعید بی‌سرانجام فرا خواند و افزود: ما شرایطی را در کشور مشاهده می‌کنیم که نشان‌دهنده مسیر روشن آینده انقلاب به سمت افق‌های متعالی است .
وی به تلاش نظام سلطه در تحریم و تهدید جمهوری اسلامی ایران و در تنگنا گذاشتن مردم اشاره کرد و افزود: ‌نظام سلطه حرف‌هایی که خودش لیاقت آن را دارد علیه ملت ما به زبان می‌راند تا در آستانه انتخابات فضای کشور را التهاب‌آفرین جلوه کند تا شاید با حاکم کردن فضای یأس و ناامیدی به مشارکت آگاهانه مردم خدشه وارد کرده و اسباب نارضایتی را دامن بزند.
انتهای پیام/‌ش10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول