اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ویژه رئیس جمهور در امور راهیان نور:

اصلاح‌طلبان میان مردم حزب‌الله جایگاهی ندارند

خبرگزاری فارس: نماینده ویژه رئیس جمهور در امور راهیان‌ نور گفت: اصلاح‌طلب‌ها چند بار خود را آزموده‌اند و در بین مردم حزب‌الله و پیرو ولایت فقیه جایگاهی ندارند.

اصلاح‌طلبان میان مردم حزب‌الله جایگاهی ندارند
سید جمال علی الحسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و سخنان رئیس جمهور، حضور حداکثری در انتخابات وظیفه ملی و دینی همه ماست.
وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی خوب اصحاب رسانه در مشارکت و حضور حداکثری مردم می‌تواند اثرگذار باشد.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور راهیان نور افزود: پایگاه‌های مردمی با فرهنگ سازی و تبلیغات مناسب نیز می‌توانند در مشارکت حداکثری مثمرثمر باشند و ما نیز بنا داریم در فعالیت‌های آتی راهیان نور با فرهنگ‌سازی و تبلیغات مناسب مردم را به مشارکت حداکثری تشویق کنیم.
علی‌الحسینی تصریح کرد: اصلاح طلب‌ها در بین مردم پایگاهی نداشته چرا که چند بار خود را آزموده‌اند و جایگاه خاصی در بین مردم حزب الله و پیرو ولایت ندارند؛ لذا به اصلاح‌طلب‌ها توصیه می‌کنم در انتخابات حضور پیدا کنند و جایگاه خود را در بین مردم ارزیابی کنند.
وی به کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه کرد: از روش‌های مناسب برای تبلیغات استفاده کنند و از تجمل‌گرایی، اسراف، تبذیر بپرهیزند.
علی‌الحسینی ادامه داد: در فضای پاک تبلیغات کنند و از زور و تزویر استفاده نکنند چرا که مردم بهترین داور و قاضی برای انتخاب فرد شایسته و اصلح هستند.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور راهیان نور خاطرنشان کرد: شاخص‌های رأی دادن مردم در بیانات رهبر و رئیس جمهور آمده است و مردم باید کسانی را انتخاب کنند که التزام معنوی به ولایت مطلقه فقیه داشته باشند و شرایط عمومی یک فرد اصلح را دارا باشند.
وی با تأکید بر اینکه مردم باید فردی را انتخاب کنند که در افق و چشم‌انداز انقلاب یار و یاور دولت و نظام باشد، افزود: مردم از انتخاب افراد خنثی و یا کسانی که با تصمیمات ناصواب سرعت انقلاب و نظام را در پیشبرد اهداف می‌گیرند، دوری کنند.
علی‌الحسینی گفت: به کسانی رأی بدهید که برای نظام طرح و حرف داشته و به فکر مردم باشد و باعث رونق استان شوند.
انتهای پیام/م20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول