اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پتروشیمی تبریز خبر داد

تولید 3 گرید جدید ABS در پتروشیمی تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع پتروشیمی تبریز از تولید گریدهای جدید در این مجتمع پتروشیمی خبر داد.

تولید 3 گرید جدید ABS در پتروشیمی تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی تبریز، عظیم عبدل‌نژادممقانی در گردهمایی مشتریان محصولات ABS این مجتمع گفت: امروز گرید مقاوم در برابر حرارت، گرید با براقیت و جریان‌پذیری بالا و گرید با فرآیندپذیری بهتر و شاخص زردی کمتر تولید شده و آماده تحویل به مشتریان است.

مدیرعامل پتروشیمی تبریز ویژگی گرید مقام در برابر حرارت را تغییر شکل نیافتن در دماهای بالا خواند و افزود: از این گرید می‌توان در صنایع خودرو، تولید لوازم اداری و تولید لوازم الکتریکی استفاده کرد.

وی افزود: این گرید همچنین در مقابل ضربه و فرآیندپذیری مقاومت بسیار بالا و مناسب دارد و نه تنها با نمونه‌های خارجی رقابت می‌کند که در مواردی از نمونه‌های خارجی عملکردی بهتر دارد.

مهندس ممقانی ویژگی‌های گرید با براقیت و جریان‌پذیری بالا را جلوه ظاهری بهتر، تزریق راحت‌تر و براقیت مطلوب خواند و افزود: این مزایا همه شرایط را برای استفاده از این محصول در تولید لوازم الکتریکی، لوازم‌التحریر و لوازم بهداشتی فراهم کرده است.

مدیرعامل پتروشیمی تبریز افزود: گرید فرآیندپذیر این شرکت نیز افزون بر کاهش مصرف انرژی، زمینه مصرف کمتر مستربچ را فراهم کرده است، ضمن این که پایداری حرارتی بالاتری دارد. 

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول