اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی خبر داد

تکمیل مجتمع پتروشیمی مهاباد نیازمند یک‌هزار میلیارد ریال

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: تکمیل و تجهیز مجتمع پتروشیمی مهاباد نیازمند یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار است.

تکمیل مجتمع پتروشیمی مهاباد نیازمند یک‌هزار میلیارد ریال
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده پیش از ظهر امروز در سفر استانی به روستای کوسه کهریز مهاباد اظهار داشت: احداث مجتمع پتروشیمی مهاباد تاکنون، 225 میلیون یورو اعتبار ارزی و  600 میلیارد ریال اعتبار ریالی هزینه در برداشته است و تکمیل این پروژه عظیم نقش مهمی در اشتغال و تولید استان در بر دارد.
وی افزود:  با آغاز به کار این مجتمع برای 600 نفر به صورت مستقیم و 3 هزار و 500 نفر نیز به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.
جلال‌زاده با بیان اینکه دولت نهم و دهم در حوزه روستایی استان اقدامات خوبی انجام داده است گفت: مسئولان باید در راستای توسعه شاخص‌های روستایی تلاش کنند تا همه مردم به ویژه روستاییان از زندگی و معیشت مناسبی بهره‌مند شوند.
گزارش دیگری حاکی است، استاندار آذربایجان غربی در جمع مردم روستای دارلک اظهار داشت:  مردم کرد مهاباد ثابت کرده‌اند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند و از آرمان‌ها و اهداف انقلاب دفاع می‌کنند.
جلال‌زاده با بیان اینکه دشمنان درصدد ایجاد توطئه‌های مختلف هستند اضافه کرد: دشمنان و استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی درصدد ایجاد تفرقه بین مسلمانان شیعه و سنی بوده ولی مردم این منطقه با وحدت و همبستگی خود دشمنان را مأیوس و ناامید کرده‌اند.
وی با تأکید بر حضور مسئولان در روستاها گفت: حضور مدیران و مسئولان استانی در کنار مردم سبب آشنایی آنها با مشکلات مردم و حل سریع این مشکلات می‌شود.
این مسئول با اشاره به نصب تصویر سردار شهید امینی در این روستا خاطر نشان کرد: نصب این تصویر نشان‌دهنده رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم غیور این منطقه است و خاطره این روستا در اذهان همه مردم کشور باقی بوده و این روستا به یک روستای به یادماندنی تبدیل شده است.
استاندار آذربایجان غربی در سفر به این روستا 150 میلیون ریال برای تقویت امور فرهنگی دانش‌آموزان روستای دارلک اهدا کرد.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول