اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

پتروشیمی مهاباد سال 91 به پایان می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: پیش‌بینی می‌شود مجتمع پتروشیمی مهاباد به عنوان بزرگ‌ترین طرح اقتصادی آذربایجان غربی سال 91 به بهره‌برداری برسد.

پتروشیمی مهاباد سال 91 به پایان می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد، وحید جلال‌زاده عصر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع پتروشیمی مهاباد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون 232 میلیون یورو اعتبارات ارزی و بیش از 300 میلیارد ریال اعتبارات ریالی در این طرح هزینه شده است.
وی افزود: برای تکمیل این طرح به حدود 900 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است که با همکاری بانک ملی به تدریج در این پروژه تزریق می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه احداث این طرح عظیم صنعتی نقش مهمی در اشتغال و تولید در آذربایجان غربی خواهد داشت، اضافه کرد: برای شتاب‌بخشی در تخصیص اعتبارات مورد نیاز این طرح به زودی نشستی در وزارت اقتصاد تشکیل می‌شود.
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه سرعت اجرای این طرح عظیم صنعتی رضایت‌بخش است، افزود: روند اجرای این طرح به لحاظ فیزیکی جلوتر از اعتبارات ریالی آن است و این امر در معدود پروژه‌های عمرانی به چشم می‌خورد.
جلال‌زاده اظهار داشت: خوشبختانه اجرای این طرح به لحاظ مالی و مدیریتی با شتاب خوبی پیش می‌رود و همین امر انگیزه مسئولان را دوچندان کرده تا با حل مشکلات پیش ‌روی آن این طرح هرچه زودتر به سرانجام برسد.
وی گفت: مطالعات این طرح از سال 83 و عملیات اجرایی آن از سال 89 آغاز شده است.
استاندار آذربایجان غربی در ادامه سفرهای شهرستانی خود امروز به شهرستان مهاباد سفر کرد.
جلال‌زاده در این سفر علاوه بر دیدار و گفت‌وگو با روستائیان، مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان مهاباد را بررسی کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول