اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

بهره‌مندی مردم درمیان از نعمت گاز در زمستان سال آینده

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: شهروندان درمیانی زمستان سال آینده از نعمت گاز شهری برخوردار می‌شوند.

بهره‌مندی مردم درمیان از نعمت گاز در زمستان سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی صبح امروز در جمع مردم روستای نوزاد از توابع شهرستان درمیان اظهار داشت: در مرحله نخست گازرسانی به درمیان مردم چهار شهر گزیک، اسدیه، طبس مسینا و قهستان به علاوه روستاهای تا شعاع 15 کیلومتری این شهرها از این نعمت برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه این خود قریب 25 درصد جمعیت شهرستان را دربر می‌گیرد، ادامه داد: در مراحل دوم و سوم کل جمعیت روستایی شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند و این بیش از دو سال طول نمی‌کشد.

فرماندار درمیان با اشاره به اعمال جنایتکارانه سربازان آمریکا در افغانستان اظهار داشت: در حالی که هر ساعت ده‌ها نفر از مردم مظلوم افغانستان با فجیع‌ترین وضع به شهادت می‌رسند، آمریکا بریدن بینی یک دختر افغانی را بهانه کرده و آن را اقدام تروریستی مسلمانان معرفی می‌کند.

براتی، شعار اعاده حقوق بشر و دموکراسی از سوی مستکبران را دروغی بزرگ خواند و تصریح کرد: در واقع این واژه‌ها دستاویزی برای قتل، غارت و چپاول کشورها به دست ستمگران فاسد شده است.

وی گفت: عناصر خودفروخته و منافقان جهان اسلام با اعمال خود در واقع خوی ددمنشانه اربابان خود را با نام اسلام در انظار جهانیان اجرا می‌کنند.

فرماندار درمیان بصیرت را مهم‌ترین ویژگی شهروندان درمیانی برشمرد و تأکید کرد: بصیرت نیاز ضروری ملت‌ها است.

براتی ابراز داشت: بصیرت در این کشور ریشه در روحانیت داشته و هر زمان که رابطه مردم با مراجع و روحانیت تقویت شده شاهد بصیرت‌افزایی در جامعه بوده‌ایم.

وی هدف اصلی توطئه‌های دشمن را دور شدن مردم ایران از ولایت دانست و تصریح کرد: حضور و مشارکت شهروندان در عرصه‌های مختلف سیاسی به ویژه انتخابات بیان کننده عشق آنان به نظام جمهوری اسلامی و استقرار ولایت است و این حکایت از بصیرت عالی مردم این خطه از ایران اسلامی دارد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول