اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چهارمین روز از دهه فجر

گازرسانی به روستاهای شازند آغاز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر بهره‌برداری از پروژه‌ گازرسانی به روستای خسبیجان شازند طی مراسمی با حضور مسئولان آغاز شد.

گازرسانی به روستاهای شازند آغاز شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک معاون سیاسی و امنیتی‌ استاندار مرکزی بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این پروژه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برکات و دستاوردهای بسیاری داشت و خوشبختانه امروز به برکت انقلاب دورافتاده‌ترین روستاها نیز از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

ابوالقاسم نصراللهی تصریح کرد: انقلاب اسلامی منشأ خدمات ارزشمندی به مردم ایران اسلامی است و باید همه قدرشناس این انقلاب باشند.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب به مردم است، بیان داشت: امروز ایران به برکت انقلاب و خون شهدا در اوج عزت و اقتدار قرار دارد که بدون شک این عزت و اقتدار مرهون و مدیون حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات آتی گفت: انتخابات همواره صحنه خلق افتخار و حماسه برای ایران اسلامی بوده و بدون شک حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند امسال نیز جهان را مات و مبهوت حماسه‌آفرینی ایرانیان خواهد کرد.

نصراللهی افزود: حضور حماسی مردم در 12 اسفند بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را دو چندان و توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب و خنثی خواهد کرد.

وی از آمادگی کامل استان مرکزی برای برگزاری انتخاباتی سالم خبر داد و اظهار داشت: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم در استان مرکزی اتخاذ شده است و امید می‌رود مردم با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود در پای صندوق‌های اخذ رای روی دشمنان نظام و انقلاب را سیاه کنند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول