اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

عملیات گازرسانی به 10 روستای خوسف آغاز شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار و جمعی از مسئولان خراسان‌جنوبی، عملیات اجرایی گازرسانی به 10 روستای شهر خوسف آغاز شد.

عملیات گازرسانی به 10 روستای خوسف آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرماندار بیرجند در جمع مردم روستای سیوجان از توابع شهر خوسف اظهار داشت: این انتقال گاز شامل روستاهای سیوجان، تقاب، معصوم‌آباد، امین‌آباد، کوشه‌علیا، کوشه‌سفلی، کلاته‌ملک، مهدیه، نصرآباد و فدشک است که از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف با اشاره به میزان اعتبار این طرح افزود: برای انتقال گاز به این 10 روستا، 35 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: این عملیات شامل 96 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع، احداث چهار ایستگاه تقلیل فشار درون شهری به ظرفیت 10 هزار، 5 هزار و 2 هزار و 500 مترمکعب است.

فرماندار بیرجند میزان نصب علمک برای انتقال گاز به این روستاها را 2 هزار علمک گاز عنوان کرد و گفت: با گازرسانی به این روستاها تعداد 2 هزار و 222 نفر از نعمت گازطبیعی بهره‌مند خواهند شد.

امام جمعه خوسف نیز در این مراسم با بیان اینکه شعاع نور اسلام نه تنها در کشور ایران گسترانده شده است، تصریح کرد: بلکه شعاع نور اسلام توسط این نظام به سراسر عالم کشیده شده و شعاع قرآن دنیا را فراگرفته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی اسدی با بیان اینکه بیداری اسلامی و سرنگونی دیکتاتورها، عدالت‌خواهی تمامی مردم دنیا را در پی داشته است، ادامه داد: امید است این امر زمینه حکومت عدل جهانی را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه خوسف در سفر چهارم رئیس جمهور از بخش به شهرستان ارتقاء پیدا کرده است، تصریح کرد: امید است با معرفی فرماندار این شهرستان شاهد تحولات عظیم و گسترده در سطح شهرستان خوسف باشیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول