اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان:

35 هزار ناوگان حمل بار و مسافر در اصفهان وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: در حال حاضر از 306 هزار انواع ناوگان بار و مسافر کشور، 35 هزار ناوگان در استان اصفهان وجود دارد.

35 هزار ناوگان حمل بار و مسافر در اصفهان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسینعلی شمعانیان در جمع مسئولان استانی در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر 29 مجتمع خدمات بین‌راهی در سطح استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک تعداد مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی این اداره افزایش می‌یابد، اضافه کرد: هم‌اکنون در هشت مجتمع خدمات بین راهی موجود در سطح استان ایستگاه CNG احداث شده است که در ایام‌الله دهه فجر جاری نیز دو مجتمع خدمات بین راهی در اصفهان کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان تصریح کرد: یک ایستگاه CNG دیگر نیز در این مجتمع‌ها احداث می‌شود و احداث ایستگاه‌های CNG مورد توجه ویژه این اداره در سطح استان قرار دارد.

وی به ضرورت کنترل ناوگان حمل و نقل سنگین اشاره کرد و افزود: هفت ایستگاه مکانیزه معاینه فنی در سطح استان در راستای این موضوع وجود دارد.

شمعانیان با اشاره به اینکه فعالیت این ایستگاه‌ها در راستای کاهش آلاینده‌های جوی نقش مؤثری دارد، تأکید کرد: از سال 1388 تمامی ناوگان حمل و نقل سنگین اعم از بار و مسافر از طریق ایستگاه‌های معاینه فنی در راستای کاهش آلاینده‌ها قدم بر می‌دارد.

وی به ضرورت توسعه این ایستگاه‌ها در راستای کاهش و کنترل آلودگی هوا اشاره کرد و ادامه داد: سه ایستگاه مکانیزه معاینه فنی دیگر نیز در دستور کار این اداره قرار دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به اهمیت نو‌سازی ناوگان حمل و نقل بیان داشت: در حال حاضر از 306 هزار انواع ناوگان بار و مسافر کشور 35 هزار ناوگان در استان اصفهان وجود دارد.

وی گفت: بالای 40 درصد از این ناوگان عمر بالای 20 سال دارند که در سفر سوم ریاست جمهوری به استان 30 میلیارد تومان برای نو‌سازی ناوگان پیش‌بینی شد که در حال حاضر این اعتبار محقق نشده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول