اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار آیدان:

دریافت عوارض حمل بار گوجه با مجوز استانداری انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون شهردار آبدان گفت: دریافت عوارض حمل بار گوجه فرنگی در این شهر با مجوز استانداری بوشهر و فرمانداری شهرستان دیر صورت می‌گیرد.

دریافت عوارض حمل بار گوجه با مجوز استانداری انجام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی تفضلی‌نیا در حاشیه نشست بررسی مشکلات کشاورزان آبدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: هزینه عوارض حمل بار برعهده مالک محصول بوده و کشاورز و راننده هیچ مسئولیتی در این رابطه ندارند.
وی ادامه داد: با مجوز استانداری بوشهر و فرمانداری شهرستان دیر بابت حمل هر تن گوجه فرنگی 10 هزار ریال از خریدار بعنوان عوارض حمل بار دریافت می‌شود.
تفضلی‌نیا در پاسخ به انتقاد برخی از رانندگان در ارتباط با عدم ارائه قبض به آنها در قبال دریافت عوارض نیز گفت: بنده این موضوع را تکذیب می‌کنم چرا که به تمامی رانندگانی که عوارض خود را پرداخت می‌کنند رسید داده می‌شود.
معاون شهردار آبدان همچنین در ارتباط با دریافت عوارض از کامیون‌هایی که گوجه فرنگی خود را از شهرهای اطراف بار زده‌اند، گفت: دریافت عوارض در شهرهای اطراف همچون بردخون و کاکی و نیز دهستان دوراهک انجام می‌شود و مطمئناً اگر کامیونی عوارض خود را به دهیاری دوراهک یا شهرداری کاکی تحویل و رسید دریافت کرده باشد نیازی به پرداخت عوارض در آبدان ندارد.
وی از استانداری بوشهر، فرمانداری دیر و شورای شهر آبدان بدلیل همکاری در اجرای این طرح قدردانی کرد.
 
*  نیمی از کشاورزان در طرح ثبت اطلاعات کشاورزان شرکت نکردند
مسئول ترویج و خدمات کشاورزی آبدان نیز در این نشست گفت: درحالیکه ثبت اطلاعات شناسنامه‌های کشاورزان به‌دلیل اهمیت فوق‌العاده آن در دو نوبت تمدید شده است اما هنوز بیش از نیمی از کشاورزان این شهر در این طرح شرکت نکرده‌اند.
ایوب جاجیان افزود: این طرح به منظور جمع آوری اطلاعات کامل کشاورزی برای برنامه‌ریزی و اعطاء تسهیلات، ارائه خدمات و توزیع نهاده‌های کشاورزی به تمام بهرهبرداران بخش کشاورزی اجرا می شود.
وی اضافه کرد: در حالی که مهلت ثبت‌نام از کشاورزان، دامداران، صیادان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی تا 30 مهر ماه 90 بوده است به‌دلیل اهمیت بالایی که داشته است در دو نوبت تمدید شد.
مسئول ترویج و خدمات کشاورزی جهاد آبدان اظهار داشت: در حالی که پیش‌بینی می‌شد بیش از 700 کشاورز آبدانی در این طرح شرکت کنند تاکنون تنها قریب 300 نفر نام نویسی کرده و بیش از 50 درصد دیگر نسبت به این موضوع مهم بی توجهی کرده‌اند.
وی از تمام کشاورزان شهرستان و به‌ویژه شهر آبدان خواست نسبت به ثبت‌نام اینترنتی، شخصاً و یا به نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان دیر واقع در ورودی شهر دیر، روبروی اداره آب و فاضلاب شهری اقدام کنند.
حاجیان خاطرنشان کرد: مرکز جهاد کشاورزی شهر آبدان آماده پاسخگویی به سئوالات کشاورزان و توضیحات بیشتر است و کشاورزان برای ثبت نام با آدرس  www.shenasnameh.maj.ir مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول