اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات کرمان خبر داد

بررسی وضعیت آگهی‌های نشریات در شورای اطلاع‌رسانی

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان گفت: وضعیت آگهی‌های نشریات محلی و همچنین نحوه فروش این نشریات در شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان بررسی می‌شود.

بررسی وضعیت آگهی‌های نشریات در شورای اطلاع‌رسانی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدابراهیم یزدی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ما باید با صیانت از نظام به وظیفه خود عمل کنیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و همچنین برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری تصریح کرد: باید با ایجاد شادی و نشاط در این دو مقطع تاریخی گام برداریم.

یزدی‌زاده از صدور مجوز برای 157 نشریه در استان کرمان خبر داد و افزود: این نشریات در قالب روزنامه، هفته‌نامه، دو هفته‌نامه و فصلنامه منتشر می‌شود.

وی تصریح کرد: وضعیت آگهی‌های نشریات محلی و همچنین نحوه فروش این نشریات در دکه‌های روزنامه‌فروشی در شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

یزدی‌زاده برگزاری نشست استاندار کرمان با مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های استان کرمان را ضروری دانست.

وی با اشاره به راه‌اندازی بسیج رسانه‌های سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: به زودی خبرهای خوبی در زمینه آغاز فعالیت این سازمان به اصحاب رسانه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول