اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان‌جنوبی

مجتمع آب‌رسانی اسفزار سربیشه به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار و جمعی از مسئولان خراسان‌جنوبی مجتمع آب‌رسانی اسفزار شهرستان سربیشه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مجتمع آب‌رسانی اسفزار سربیشه به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معاون مهندسی و توسعه شرکت آب‌ و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این مجتمع آب‌رسانی اظهار داشت: با افتتاح و بهره‌برداری از این مجتمع آب‌رسانی پنج روستای شهرستان سربیشه از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

محمد کارگر تصریح کرد: روستاهای کلاته بشگزی، سرزه، حسین‌آباد، حسین‌آباد گواهی و امیرآباد شهرستان سربیشه از آب آشامیدنی سالم این مجتمع بهره‌مند می‌شوند.

وی میزان لوله‌گذاری خط انتقال این مجتمع را 4 هزار متر عنوان کرد و افزود: حدود یک‌ هزار و 500 متر لوله‌گذاری شبکه توزیع برای این مجتمع انجام گرفته است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب‌ و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی احداث یک باب ایستگاه پمپاژ مجدد بین راهی، احداث یک باب اتاقک کلریناتور و یک باب اتاقک تابلو برق را از مشخصات این پروژه آب‌رسانی دانست.

کارگر 200 متر شبکه برق فشار متوسط، 200 متر فنس‌کشی تأسیسات و یک‌هزار مترمربع محوطه‌سازی را از دیگر مشخصات این مجتمع آبرسانی برشمرد.

وی با بیان اینکه برای احداث این مجتمع 185 رشته انشعاب آب شرب به کار رفته است، ادامه داد: هشت باب حوضچه شیرآلات، 10 مورد علائم مسیر و 200 متر جاده دسترسی از دیگر ویژگی‌های این مجتمع آب‌رسانی است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب‌ و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی با اشاره به تعداد خانوار بهره‌مند از آب شرب این مجتمع افزود: تعداد 124 خانوار این مجتمع  از آب‌رسانی بهره‌مند می‌شوند.

کارگر با بیان اینکه پنج روستا از نعمت آب آشامیدنی این مجتمع برخوردار می‌شوند، یادآور شد: برای احداث این مجتمع 3 میلیون و 500 هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

لازم به ذکر است خبرنگار خبرگزاری فارس صبح امروز به دلیل فراهم نبودن وسیله ایاب و ذهاب در روستای سرزه سربیشه از پوشش کامل اخبار سفر استاندار خراسان‌جنوبی به شهرستان سربیشه بازماند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول