اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گیلان

55 پروژه در آستانه‌اشرفیه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: حدود 55 پروژه با اعتبار 108 هزار و 536 میلیون ریال و اشتغالزایی 68 نفر با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.

55 پروژه در آستانه‌اشرفیه افتتاح شد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه استاندار گیلان عصر شنبه در مراسم ساماندهی گلزار شهدای بندر کیاشهر با اشاره به اینکه دولت در حال ایجاد تحولات اساسی و زیربنایی است، اظهار داشت: در دولت‌های نهم و دهم و امسال 55 پروژه بالغ بر 10 میلیارد تومان در آستانه‌اشرفیه مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مهدی سعادتی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و ایستادگی مردم پس از 33 سال ملت ما دارای جامعه‌ای اسوه است، تصریح کرد: شهدا منشأ برکات بوده و گلزار شهدا به عنوان دانشگاهی در مکتب شهدا، امام (ره) و انقلاب به شمار می‌رود.

وی بیان داشت: کشور ما در ابعاد مختلف حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد و ملت ایران با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان زده است.

مقام عالی دولت در گیلان، ملت ایران را بهترین مردم دنیا دانست و گفت: حضور هوشمندانه مردم ایران، بر هم زننده نقشه‌های دشمنان نظام است و باید در انتخابات حضوری همه‌جانبه داشته باشیم.

وی با اشاره به مبلغ پروژه‌‌های عمرانی و طرح‌های تولیدی دهه فجر اذعان کرد: امسال این طرح‌ها نسبت به سال 89 حدود 36.5 درصد رشد داشته است.

فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز در این مراسم اظهار داشت: بندر کیاشهر 162 شهید و آستانه‌اشرفیه 421 شهید تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی کرده است.

علی باباخانی با اشاره به اینکه در چهارمین روز از ایام‌الله دهه فجر پروژه‌هایی بالغ بر 3 میلیون تومان افتتاح شده است، تصریح کرد: کار ساماندهی گلزار شهدا از سال‌های گذشته آغاز شده بود که بنا به دلایلی نیمه تمام باقی ماند و امروز شاهد به اتمام رسیدن ساماندهی آن هستیم.

وی اضافه کرد: بالغ بر 270 میلیون تومان برای ساماندهی گلزار شهدا بندر کیاشهر هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه کار ساماندهی گلزار شهدای بندر کیاشهر از سال 86 آغاز شده است، بیان داشت: کار ساماندهی گلزار شهدای سراسر استان تا نیمه نخست سال آینده به پایان می‌رسد.

احمد اسماعیلی با بیان اینکه در صورت ساماندهی تمام گلزارهای شهدای گیلان، این استان به عنوان نخستین استان پیشرو در این امر خواهد بود، اذعان کرد: ما باید شهدا را بهتر بشناسیم و از خاطرات خانواده‌های شهدا در زندگی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: باید با شناخت و عمل به وصیت شهدا راه آنها را ادامه دهیم و خدمت برای شهدا و فرهنگ شهادت ارزشمند است.

به گزارش فارس، شرکت تعاونی تن ماهی کاسپین با اعتبار هشت میلیون ریال و اشتغال‌زایی 25 نفر، ساماندهی گلزار شهدای بندر کیاشهر با اعتبار 2 هزار و 700 میلیون ریال، کلنگ‌زنی مخزن یک‌هزار مترمکعبی و تاسیسات جانبی بندر کیاشهر با اعتبار 5 هزار میلیون ریال، حسینیه اعظم با اعتبار 5 هزار و 500 میلیون ریال و ... از پروژه‌های مورد بهره‌برداری آستانه‌اشرفیه با حضور استاندار گیلان بوده است.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول