اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از دهه فجر

5 پروژه در شهر بهار کلنگ‌زنی و افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پنج پروژه در چهارمین روز از دهه فجر در شهر بهار کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

5 پروژه در شهر بهار کلنگ‌زنی و افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، در چهارمین روز از دهه فجر، پنج پروژه با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان در شهر بهار کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح نمازخانه آیت‌الله بهاری در مساحت 60 متر مربع و کمپینگ حاشیه‌ای شهر در 6 هزار متر مربع با نصب آلاچیق، لاین پیاده‌روی، محل استراحت، لاین دوچرخه‌سواری و سرویس بهداشتی با اعتباری بالغ بر 185 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری بهار به بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه رینگ خط کوزه‌گران افتتاح شد، این پروژه 450 متر خط 20 کیلوولت هوایی و یک هزار متر خط 20 کیلوولت  زمینی با هدف تأمین مسکن مهر شهرستان بهار و بالا بردن ضریب اطمینان شبکه و ایجاد نقاط مانور با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و داخلی به بهره برداری رسید.

در ادامه عملیات ساختمان اداری امور آب و فاضلاب شهرستان بهار آغاز شد، این پروژه در زمینی به مساحت 990 مترمربع و زیربنای 807 متر مربع در دو طبقه ساخته خواهد شد که اعتبار پیش‌بینی شده آن 4 میلیارد ریال است.

سپس گازرسانی به روستای گنده جین از توابع شهرستان بهار افتتاح شد. در این پروژه 9 هزار و 905 متر لوله‌گذاری و شبکه خط توزیع اجرا شده که 342 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده و 250 علمک در سطح روستا نصب شده است.

در پایان عملیات اجرایی احداث زیرگذر روستای آبرومند در محور همدان- اسدآباد از توابع شهرستان بهار آغاز شد، عرض این پروژه هفت متر و ارتفاع آن 4.80 متر با باکس بتنی به طول 40 متر و دیوار حائل با هدف بهبود عبور و مرور و تردد اهالی این روستا با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان از محل اعتبارات راه و شهرسازی استان ساخته می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول