اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گیلان

74 پروژه لاهیجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: حدود 74 پروژه با اعتبار 20 میلیارد تومان با حضور استاندار گیلان در لاهیجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

74 پروژه لاهیجان افتتاح شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، استاندار گیلان عصر امروز در مراسم افتتاح سالن اجتماعات همایش‌های شهرداری لاهیجان در پارک بعثت این شهر، اظهار داشت: انسجام، وحدت و اراده بین مردم و مسئولان از ویژگی‌های اصلی شهر لاهیجان است.

مهدی سعادتی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پس از 33 سال به رشد و شکوفایی رسیده است، تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری موجب دلگرمی مردم است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی گیلان نسبت به سال گذشته حدود 10 برابر رشد داشته است، اضافه کرد: کارهای اساسی و زیربنایی زیادی در استان شکل گرفته و باید به جایگاه اصلی خود برسد.

مقام عالی دولت در گیلان، لاهیجان را دارای ظرفیت‌های زیادی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری دانست و اذعان داشت: صنعت چای نیز نیازمند تحول اساسی است و با مصوبات دولت باید جایگاه اصلی چای را در استان تبیین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در بخش کشاورزی و صنعتی توانمندی‌های زیادی وجود دارد، افزود: بستر و زمینه باید برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم شود.

سعادتی با اشاره به اینکه حرکت کشورهای عربی نتیجه تفکر اسلامی از طرف ملت ایران است، ابراز داشت: غفلت در امر خدمت به مردم خیانت به آنهاست و روحیه انقلابی در مدیران باید بیشتر شود.

وی در بحث مشاغل خانگی یادآور شد: تاکنون 48 میلیارد تومان به مشاغل خانگی وام داده شده است.

رضا کهالی شهردار لاهیجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 13 میلیارد تومان اعتبار برای 33 پروژه لاهیجان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: سالن اجتماعات همایش‌های شهرداری لاهیجان به عنوان اتاق فکر در انجام خدمات رسانی به مردم است.

امام جمعه لاهیجان نیز با اشاره به اینکه خلوص و توانایی اندیشه از یک نوع هستند، گفت: در مدیریت عده‌ای خواستار توانایی و توسعه هستند.

حجت‌الاسلام حامد رنجبر با بیان اینکه مدیران استانی باید به طرف کارهای عمرانی و پیشرفت حرکت کنند، خاطرنشان کرد: لاهیجان به عنوان یک شهر تاریخی و فرهنگی باید با تلاش مردم و مسئولان به جایگاه واقعی خود برسد.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز به مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و ابراز داشت: مردم پشتیبان اصلی انقلاب و بحث انتخابات هستند.

حسین علی خدایگانی، لاهیجان را مستعد سرمایه‌گذاری دانست و افزود: شهر لاهیجان استقبال زیادی از سرمایه‌گذاران دارد.

به گزارش فارس، چهار بانده کردن بلوار امام خمینی (ره) با اعتبار 800 میلیون تومان، احداث سالن اجتماعات شهرداری در پارک بعثت با اعتبار 250 میلیون تومان و ظرفیت 80 نفر، بهسازی و تکمیل گلزار شهدا محله غریب‌آباد به اعتبار 70 میلیون تومان، فاز نخست احداث پایانه مسافری با اعتبار 700 میلیون تومان، پروژه بیمارستان 22 آبان در بخش‌هایCCU و CCU POST با اعتبار 350 میلیون تومان و ... از مهم‌ترین پروژه‌های مورد بهره‌برداری در شهرستان لاهیجان با حضور استاندار گیلان بود.

 انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول