اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل:

تحریم ایران بهانه‌ای برای بی‌انگیزه کردن شورش جهانی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل گفت: تحریم ایران برای بی‌انگیزه کردن شورش جهانی است.

تحریم ایران بهانه‌ای برای بی‌انگیزه کردن شورش جهانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علی کریمی فیروزجایی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی سالن سرپوشیده روستای آهنگرکلا بابل اظهارداشت: انقلاب ما انفجاری نوری از آن قیام تاریخی پیامبر(ص) و ائمه‌اطهار(ع) بود و خدا را شاکر هستیم این ملت بعد از 33 سال پویاتر و بالنده‌تر از همیشه برای درنوردیدن مرزهای علم و دانش، صنعت و تکنولوژی حرکت می‌کند.

وی افزود: آنچه امروز در عرصه بین‌المللی اتفاق می‌افتد و فشاری که رئیس‌جمهور آمریکا و اسرائیل به ما وارد می‌کنند حرکت کوچکی از همه خباثت‌هایی است که بر ما روا می‌دارند.

کریمی گفت: خشم آنها به این دلیل است که چگونه ایران با این همه تحریم‌ها توانسته به این افتخارات دست یابد و چنان گسترش یابد که پادشاهان بی‌خاصیت وابسته به ابرقدرت‌ها را از صحنه خارج کند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس بیان داشت: فشاری که استکبار بر ملت ما وارد می‌کند به خاطر این است که به کشورهای بیدار امروز بگوید ایرانی که الگو شما است را به زانو درآوردیم اما بداند ملت ایران درس آموخته سیدالشهدا است.

کریمی با اشاره به اینکه  ملت ما برای حفظ عزت و سربلندی خود حاضرند جان خود را فدا کنند، اذعان داشت: بعد از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی علی‌رغم دست‌اندازی‌های دشمنان و خیانت عده‌ای از داخل که فتنه 88 را شکل داده و به دشمن پیوستند کشور ما سربلندتر از همیشه در حرکت است.

وی تصریح کرد: اگر امروز ایران سربلندتر و مقتدرتر از همیشه در کانون توجه همه آزادی خواهان و مستضعفان عالم قرار گرفت به خاطر ایستادگی و همراهی ملت است و امروز مجلس، دولت و رهبر همگی در خدمت مردم هستیم.

نماینده مردم بابل با اشاره به اینکه امروز ماموریت ما ساختن ایران اسلامی است، تصریح کرد: نمی‌شود ایرانی موفق و آباد داشت در حالی که جوانان ما بیکار، صنعت ما ضعیف و در زیرساخت‌ها مشکل داشته باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اذعان داشت: بابل در این حرکت روبه جلو در دوره‌ای عقب مانده بود ولی امروز باید مازندران و بابل را به شکل دیگری دید و دست به اقدامی بزنیم که در همه عرصه‌ها از جمله ورزش زودتر به مقصد برسیم.

کریمی افزود: از 33 ورزشکار کشور که موفق به کسب سهمیه المپیک شدند شش نفر مازندرانی و از این شش نفر سه نفر بابلی بودند که این امر بیانگر استعداد و پتانسیل بالای جوانان بابلی در زمینه ورزش است.

وی یادآور شد: در سه سال گذشته 80 مجموعه ورزشی در بابل کلنگ‌زنی شده اما با توجه به پتانسیل جوانان بابلی این تعداد بسیار کم است.

کریمی از مسئولان خواستار شتاب در گازرسانی بابل شد و افزود: در حال حاضر17 پیمانکار در حوزه گازرسانی بابل مشغول فعالیت بوده که چهار پیمانکار در شهر و 150 پیمانکار در روستاهای بابل همزمان مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: هدف ما رفع عقب‌ماندگی بابل است و با این همدلی و مودتی که بین مسئولان  بابلی ایجاد شده امیدواریم بخش وسیعی از مشکلات مردم را رفع کنیم.

کریمی با اشاره به فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تحریک و اغتشاش فضای شهر و پخش شب‌نامه‌ها کاردرستی نیست، برای رفع مشکلات باید فضای همدلی و همگرایی حاکم شود تا قطار توسعه بابل به حرکت درآید و به سرمقصد اصلی خود که همان دست‌یابی به رفاه مردم است برسیم.

انتهای‌پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول