اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

‌کولاک شدید‌ در گردنه‏های فیروزکوه و دماوند

خبرگزاری فارس: تردد در گردنه‏های فیروزکوه و دماوند به دلیل کولاک شدید به سختی صورت می‏گیرد.

‌کولاک شدید‌ در گردنه‏های فیروزکوه و دماوند

 

فرمانده پاسگاه پلیس راه گیلاوند در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، از کندی تردد در گردنه "گدوک" در محور دماوند- فیروزکوه و گردنه "سرحار" در محور رودهن- دماوند خبر داد.

عبیدالله هله‏وندی اظهار داشت: در دو روز گذشته برودت دما و ریزش برف تردد در مسیرهای شمال شرق استان تهران را دچار اختلال کرد.

وی ادامه داد: ساعات ابتدایی روز گذشته این میزان بارش به چنان حدی رسید که کندی حرکت خودروهای عبوری به نواحی شمالی کشور را سبب شد.

هله‏وندی با ارائه گزارشی از وضع امروز محور دماوند- فیروزکوه خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در مسیر این محور تا دماوند و فیروزکوه به شرط همراه داشتن زنجیر چرخ بلامانع است.

فرمانده پاسگاه پلیس راه گیلاوند تصریح کرد: در محور دماوند- فیروزکوه در مسر گردنه گدوک تردد همچنان کند است ماموران پلیس راه و راهداری منطقه پوشش خدماتی خود را در این نواحی حفظ کرده‏اند.

وی به رانندگان عازم به نواحی کوهستانی شمال شرق استان تهران توصیه کرد: به همراه داشتن زنجیر‏چرخ، تایر ضد‏یخ، وسایل گرمایشی کافی و تجهیزات مختص سفرهای زمستانی الزامی است.

هله‏وندی ادامه داد: با رانندگان خاطی فاقد زنجیر چرخ در راستای حفظ سلامت آنها بر اساس ضوابط موجود و برابر قانون برخورد می‏شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول