اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 محور خراسان رضوی

بارش برف و کولاک شدید 1500 حادثه‌دیده به همراه داشت

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: در دو روز اخیر به سبب بارش برف و کولاک در جاده‌های چند شهرستان خراسان رضوی حدود یک هزار و 500 نفر دچار حادثه شدند.

بارش برف و کولاک شدید 1500 حادثه‌دیده به همراه داشت

محمد قاسمی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با مشکلات و حوادث ناشی از وزش باد شدید در مشهد و چند شهرستان خراسان رضوی، اظهار داشت: بارش شدید برف در پنج محور تربت حیدریه ـ مشهد ، درگز ـ قوچان، جوین ـ سبزوار و قوچان مشهد سبب شد که تعدادی از مسافر در این جاده‌ها دچار مشکل شوند.

معاون امداد و نجات هلال ‌احمر خراسان رضوی  افزود: بر این اساس 16 تیم امدادی و عملیاتی با 90 نفر امدادگر در این محور کار امدادرسانی را آغاز کردند که در این راستا یک‌هزار و 200 نفر در محل‌های مناسب اسکان داده شدند.

قاسمی در ارتباط با بیشترین تعداد افرادی که در جاده‌های استان گرفتار کولاک و برف شدند، اظهار داشت: در محور تربت‌حیدریه به مشهد بیشترین آمار افراد گرفتار در کولاک و برف شدید را داشتیم.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی در ارتباط با حوادث شکل گرفته به سبب وزش باد شدیدی که در دو روز گذشته مشهد را درنوردیده است، گفت: در این راستا تاکنون حادثه‌ای به سبب وزش باد شدید در مشهد گزارش نشده است.

وی ادامه داد: هلال‌احمر در ارتباط با حوادثی که در داخل شهرها شکل می‌گیرد به عنوان پشتیبان وارد می‌شود چرا که در این حوزه دارای شرح وظایف نیست.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر خراسان رضوی افزود: در حوادث جاده‌ای، هلال احمر به عنوان نخستین و آخرین گروه در ارائه خدمات امدادی است.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول