اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاهش محسوس هوا

گلستان سومین برف زمستانی‎اش را تجربه کرد/ تعطیلی تمام مدارس گلستان

خبرگزاری فارس: کاهش محسوس هوا در فصل زمستان سبب شد تا گلستان، سومین برف زمستانی‎اش را تجربه کند.

گلستان سومین برف زمستانی‎اش را تجربه کرد/ تعطیلی تمام مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان برف سنگین زمستانی سبب شد تا تمام مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان گلستان به علت یخبندان تعطیل شود.

در سومین روز از بهار انقلاب که همه را به شور و شعف فرا خوانده، بارش برف زمستانی شادی مردمان این سرزمین را مضاعف کرد و در این میان، خوشحالی کشاورزانی که سبب شده تا الطاف الهی، یکبار دیگر شامل حالش‎شان شود تماشایی است.

در این خصوص مدیریت بحران استان گلستان نیز تاکید کرد: به دلیل اینکه پس از قطع بارش برف، دمای هوا به شدت کاهش پیدا خواهد کرد کشاورزان و باغداران تمهیدات لازم را اتخاذ کنند تا از سرمازدگی محصولات و باغات جلوگیری شود که اگر این هشدارها از سوی کشاورزان جدی گرفته نشود باعث بروز خسارات هنگفتی خواهد شد.

به گفته رسول حسام بارش برف در شرق استان به مراتب بیشتر از غرب استان است، لذا از شهروندان خواست تا از رفت و آمد به مناطق کوهستانی و سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

بدون شک اگر تدابیری که متخصصان و کارشناسان بر آن تاکید می‎کنند عمل نشود حادثه‌ای رخ می‎دهد که جبران‎ناپذیر است، اما همین بارش‎ها با برخورد صحیح و مناسب می‎تواند ره توشه‎ای برای فصول گرم باشد و راه‎حلی برای جبران خشکسالی‎ها خواهد بود.

توصیه‎هایی که باید مردم ما به آن قائل شوند اینکه آنتن‎ها و تجهیزاتی که بر روی پشت‎بام‎ها امکان فرود و یا ریزش دارند را محکم کرده تا منجر به حادثه‎ای خطرناک نشود همچنین به حاشیه رودخانه‎ها نروند که عواقب خطرناکی به همراه خواهد داشت که امید است با پیشگیری مناسب، شاهد اتفاقات ناگوار در سطح استان نباشیم.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول