اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی خبر داد

اسکان 5 هزار مسافر به خاطر بارش برف در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی از اسکان 5 هزار زائر و مسافر در راه مانده در سطح این استان طی امشب خبرداد.

اسکان 5 هزار مسافر به خاطر بارش برف در خراسان شمالی
محمد آروین دقایقی پیش در گفت‌‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: از این تعداد 3 هزار و 500 نفر در مرکز استان و هزار و 500 نفر در محور ارتباطی گرمه ـ چمن بید و آشخانه اسکان یافتند.

وی با اشاره به بسته شدن محور ارتباطی بجنورد، جنگل گلستان از ساعت 19 امشب بنا به درخواست مدیریت بحران استان گلستان اظهار داشت: بر همین اساس این تعداد مسافر و زائر در سطح مراکز هلال احمر، مساجد، پایگاه‌های بسیج و ... اسکان یافتند.

وی تصریح کرد: تاکنون 15 هزار غذای گرم در بین این افراد توزیع و آب گرم، چای و سایر اقلام مورد نیاز آنان تأمین شده است.

آروین همچنین توزیع پتو و تجهیز اماکن اسکان به وسایل گرمایشی مناسب را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این استان برای اسکان میهمانان اعلام کرد.

وی همچنین از ممنوعیت تمرکز وسایل نقلیه سنگین بویژه تریلر در محورهای ارتباطی استان خبرداد و گفت: تردد این وسایط نقلیه مشکلات و سوانح رانندگی را رقم زده است.

آروین با اشاره به اینکه طی تصادفات روز گذشته و امروز هیچ‌گونه حادثه‌ای منجر به فوت گزارش نشده است خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 120 اکیپ اعم از راهداری، هلال‌احمر،‌ اورژانس در محورهای ارتباطی استان مستقر بوده و خدمات مختلفی اعم از بستن زنجیر چرخ، برف‌روبی، توزیع ماسه نمک و چند نقطه را به منظور تسهیل در تردد مسافران ارائه می‌کنند.

وی همچنین اسکان 4 هزار و 700 نفر طی روز گذشته در این استان بخاطر بارش سنگین برف را برشمرد و گفت: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی طی 24 ساعت آینده از میزان بارش‌ها و برودت هوا کاسته خواهد شد و مشکلات موجود در زمینه ترد زائران و مسافران از محورهای ارتباطی خراسان شمالی تا حد زیادی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول