اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار یانه‌سر بهشهر خبر داد

راه‌های یانه‌سر بهشهر مسدود شد / نجات یک خانواده از دل برف

خبرگزاری فارس: بخشدار یانه‌سر بهشهر از مسدود بودن تمام راه‌های این بخش و همچنین نجات یک خانواده گرفتار در برف‌های کوهستان خبر داد.

راه‌های یانه‌سر بهشهر مسدود شد / نجات یک خانواده از دل برف

ابوالقاسم احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهشهر اظهار داشت: در حال حاضر برق و خطوط تلفن روستاهای بخش یانه‌سر و مسیرهای ارتباطی به روستاهای بالادست به دلیل بارش بی‌سابقه برف قطع است.

وی همچنین از قطعی آب چند روستای بخش یانه‌سر که آب مورد نیاز آن‌ها به صورت مجتمع تامین می‌شد گفت و اینکه مسئولان ستاد بحران همه امکانات خود را بسیج کرده‌اند و در حال بازگشایی راه‌های ارتباطی هستند.

بخشدار یانه‌سر بهشهر با بیان اینکه ارتفاع برف در این مناطق بین یک تا دو متر متغیر است، تصریح کرد: به‌دلیل تغذیه خطوط برق بخش یانه‌سر از پست ۶۳ کیلو ولت روستای لائین در شهرستان نکا و از طرفی مسدود بودن جاده‌های کوهستانی این شهرستان هم‌اکنون دسترسی روستائیان بخش یانه‌سر بهشهر به برق امکان‌پذیر نیست و ابتدا باید جاده‌های اصلی بازگشایی شود تا به خرابی‌های خطوط برق رفع شود.

احمدی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از نجات یک خانواده پنج نفره در ارتفاعات بخش کوهستانی بهشهر خبر داد و گفت: این خانواده از شب گذشته در برف مانده بودند که صبح امروز با تلاش مسئولان محلی روستای «پجیم» و راهنمایی‌های ستاد بحران نجات یافتند.

وی اذعان داشت: حال دو نفر از اعضای این خانواده وخیم بود که خوشبختانه گروه امداد به موقع رسیدند و به خیر گذشت.

به گزارش فارس، هم‌اکنون بارش در مناطق کوهستانی بهشهر به صورت برف و در مناطق شهری و پایین دست به صورت باران ادامه دارد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول