اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:

فرمایش مقام معظم رهبری نقشه راه و چراغ هدایت ماست

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: فرمایش دیروز مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران نقشه راه و چراغ هدایت ما در ادامه مسیر انقلاب است.

فرمایش مقام معظم رهبری نقشه راه و چراغ هدایت ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو عصر امروز در بخش اول سخنان خود در معارفه مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل اظهار داشت: در حالی بهار سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که در هر مقطع و زمانی فرمایش بزرگان این انقلاب به ویژه امام راحل و رهبر معظم انقلاب هدایتگر و مبنای حرکت ما بوده است.

وی تصریح کرد: بعد از فتنه سال 88 و در شرایط خاص کشور برخی از کارگزاران نظام اسلامی به سعه‌ صدر و مماشات نظام در برابر فتنه‌گران خرده گرفته و بر آن ایراد می‌گرفتند اما وقتی حسن تدبیر و درایت مقام معظم رهبری را در این قضایا مشاهده کردیم حقارت دیدگاه خود و اوج عظمت سخنان داهیانه مقام معظم رهبری را به خوبی درک کرده و احساس وظیفه بیشتر کردیم.

بیگدلو افق دید مقام معظم رهبری را بسیار باز و فراتر از نگرش‌های روزمره، عامیانه و حتی مقطعی توصیف کرد و افزود: ما به چنین رهبر فرزانه دور‌اندیش که قضایا را زودتر از اتفاق آن به همه گوشزد می‌کنند، افتخار می‌کنیم و معتقدیم رهبری انقلاب یک نعمت بی‌نظیری است که همه باید قدردان آن باشیم.

این مسئول سخن وزیر امور خارجه سابق آمریکا را در مورد تدبیر و دوراندیشی مقام معظم رهبری یادآور شد و خاطرنشان کرد: همانگونه که دشمن به این امر معترف است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با یک سخنرانی یک ساعته تمام تدبیر و فعالیت سالانه آنها را رسوا می‌کند، نشان روشنی از این حقیقت است که ولایت‌مداری تنها رمز بقای انقلاب و رستن آنها از دام بلاها و خطاهاست.

وی در ادامه سخنان خود به تفاوت ایام دهه فجر امسال با گذشته اشاره کرد و ادامه داد: امسال در حالی جشن پیروزی انقلاب را برگزار می‌کنیم که نه تنها غریب نیستیم بلکه موج بیداری اسلامی شرایطی را فراهم کرده تا شاهد غلبه مستضعفان بر مستکبران باشیم.

به گزارش فارس، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در ادامه خاطرنشان کرد: در همین یک سال اخیر شاهد شکسته شدن ماهیت چهار طاغوت زمان بودیم که با دوراندیشی امام راحل و هدایت‌گری مقام معظم رهبری نسبت به بیداری امت اسلامی شاهد اضمحلال و نابودی این رژیم‌های شیطانی و طاغوتی بودیم.

وی اضافه کرد: مردم ما در هشت سال جنگ تحمیلی با تقدیم بهترین سرمایه‌های خود اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن درآید بلکه با مقاومت خود درس بزرگی را به امت‌های اسلامی دیگر داد.

بیگدلو پارامتر توسعه‌یافتگی کشورمان را در تولید علم خاطر نشان کرد و گفت: ما در حالی که میانگین 25 هزارم را در تولید علم داشتیم در حال حاضر رتبه اول علمی منطقه و 17 دنیا را داریم و روز به روز بر این عظمت و شوکت افزوده می‌شود که پیش‌بینی‌ها حکایت از کسب رتبه ممتاز بین سه کشور برتر در تولید علم است.

وی افزود: ما با گذشت از دوران سخت و وابستگی‌ها امروز در بسیاری از علوم و فناوری‌های جدید حرف‌های جدیدی برای گفتن داریم و به یقین دانشگاه‌های ما امروز به سنگر مقابله با جنگ نرم و دانشگاهیان و اصحاب رسانه‌ها به افسران جنگ نرم تبدیل شده‌اند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول