اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان بنیاد برکت

هدیه مقام معظم رهبری تحویل مردم دشتستان شد

خبرگزاری فارس: معاون سازمان بنیاد برکت گفت: هدیه مقام معظم رهبری تحویل مردم دشتستان شد.

هدیه مقام معظم رهبری تحویل مردم دشتستان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدرضا شریف‌نیا عصر سه‌شنبه در آیین اهدای هدایای مقام معظم رهبری در دشتستان و افتتاح مدرسه سلمان فارسی اظهار داشت: با افتتاح مدرسه سلمان فارسی در منطقه تنگ فاریاب دشتستان در واقع نخستین هدیه مقام معظم رهبری به مردم دشتستان تحویل شد.
معاون سازمان بنیاد برکت خاطر نشان کرد: ساخت 10 مدرسه سهم استان بوشهر از هدایای مقام معظم رهبری بوده که از بین این 10 مدرسه، مدرسه سلمان فارسی نخستین آموزشگاهی است که در سطح استان شاهد افتتاح آن هستیم.
شریف‌نیا تصریح کرد: این آموزشگاه با 136 مترمربع ساختمان آموزشی و 950 مترمربع محوطه‌سازی با هزینه‌ای بالغ بر 120 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.
وی اضافه کرد: این آموزشگاه دارای استانداردهای ملی شامل فضای آموزشی، پرورشی، بهداشتی، محوطه‌سازی، سرایداری و دیوارکشی است.
این مسئول گفت: این آموزشگاه اهدایی رهبر معظم انقلاب توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در روستای تنگ فاریاب بخش ارم از توابع شهرستان دشتستان است که در اختیار مردم این روستا قرار گرفته است.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز در این آیین اظهار داشت: ما امروز هر چه داریم به برکت نفوس الهی رهبر معظم انقلاب بوده و از تمام دست‌اندرکاران و متولیان بنیاد برکت تقدیر و تشکر به عمل می‌آوریم.
محمدرضا ایرج‌زاده افزود: احداث مدرسه و برخورداری مردم روستاها از فضای مناسب آموزشی یک امر مهم است که در رشد و توسعه شهرستان تاثیر بسزایی دارد و امیدوار هستیم در تمام شهرها و روستاها به اندازه کافی فضای آموزشی داشته باشیم.
وی اذعان کرد: دشتستان دارای بیشترین جمعیت دانش‌آموزی است و تلاش زیادی برای تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی در این شهرستان انجام گرفته است.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول