اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عشرت شایق:

تدابیر مقام معظم رهبری مسیر آینده را ترسیم می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: فرامین و تدابیر شجاعانه مقام معظم رهبری در هر برهه از تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی همواره راهگشا و عزت‌آفرین بوده و توانسته مسیر آینده را ترسیم کند.

تدابیر مقام معظم رهبری مسیر آینده را ترسیم می‌کند

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز افزود: تدابیر مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف به‌عنوان مهندسی نظام تلقی می‌شود و لازم است از سوی آحاد ملت و همه مسئولان اجرایی شده همچنین قوه مقننه به‌عنوان دستورالعمل کاری آن را مورد توجه جدی قرار دهد تا خط اسلامی و انقلابی نظام حفظ شده و ادامه یابد.

وی، بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بیداری اسلامی و روابط خارجی را در شرایط کنونی جزو مهم‌ترین مسائل راهبردی نظام دانست و افزود: باید از همه توانمندی‌ها و امکانات خود در رابطه با اهداف بین‌المللی انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

نماینده دوره هفتم مجلس گفت: سیاست خارجی ما همواره مبتنی بر منافع طرفین، عدم زورگویی و سلطه‌گری بر اساس حفظ اصل تغییر ناپذیر و زیربنایی نه شرقی و نه غربی بوده است.

این فعال سیاسی گفت: این خط کلی باید با صلابت‌تر از گذشته استمرار یابد تا بتوانیم شجاعانه و قدرتمندانه با قدرت‌های بزرگ مواجه شویم.

نماینده مردم تبریز در دور هفتم مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: به هیچ‌وجه نباید نسبت به دشمنانی که در صدد ضربه زدن به منافع ملت ایران هستند از موضع ضعف و رعب برخورد شود.

وی افزود: انقلابی‌گری در صحنه سیاسی به این معنا است که دولت و ملت ایران با صدای رسا، مواضع اسلامی و انقلابی خود را قاطعانه و بدون دل بستن به برخی از چهره‌های امیدبخش کاذب مطرح و از آن دفاع کنند.

شایق افزود:این خط صحیح دیپلماسی، روشی است که بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) نیز بر مسئولان دیپلماسی کشور تکلیف نفرموده بودند.

وی ضافه کرد: بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و گسترش مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) متاثر از مدیریت قوی و فراگیر ولایت فقیه، استقلال و پیشرفت ایران اسلامی بوده و به همین دلیل توجه خاصی به زوایای مختلف گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی بر محوریت این اصل مترقی الهی صورت می‌گیرد.

شایق اظهار داشت: بنابراین لازم است در راستای اعتلای ایمان، استقلال، عدالت و پیشرفت کشور گام‌های بلند‌تری برداشته شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول