اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس:

تزریق‌های نابه‌جا در سرنوشت مجلس نهم تاثیری ندارند

خبرگزاری فارس: مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با مردمی که ما داریم نتیجه مجلس نهم خارج از هرگونه تزریق و بی‌توجه به تطمیع‌ها شکل خواهد گرفت.

تزریق‌های نابه‌جا در سرنوشت مجلس نهم تاثیری ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ستار هدایتخواه عصر امروز در جمع فرهنگیان شهرستان بویراحمد اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی که پس از یک دوره طولانی حاکمیت طاغوتی شکل گرفت، سپیده دم تاریخ بشر بود.

نماینده اصولگرای مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امام راحل مردی بود که قبل از سپیده دم فجر از خواب برخاست و بانگ خداپرستی و فلاح و رستگاری انسان‌ها را سر داد.

عضو  شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم نیز پشت سر امام خود به ندای ملکوتی وی لبیک گفتند و اکنون بیداری اسلامی الگوی خود را از همان صبح صادق انقلاب ایران اسلامی گرفته است.

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آن‌چه که اکنون در دنیا رخ داده حاکی از این است که سپیده دم تاریخ بشریت پس از یک دوره طولانی سیاه به پیروزی رسیده است.

هدایتخواه تاکید کرد: این سپیده دم  و این بین‌الطلوعین تاریخ مسئولیت زیادی را بر گردن ما گذاشته و اکنون همه تلاش دشمن بر این است که در این بین‌الطلوعین به خواب فرو رویم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به توطئه دشمنان در انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال عملیاتی کردن نقشه ناتمام خود در انتخابات سال 88 است.

نماینده دو دوره هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آن‌ها به مانند گذشته به دنبال کم کردن میزان مشارکت مردم در انتخابات با تاکتیک‌های مختلف هستند.

هدایتخواه افزود: آن‌ها سعی می‌کنند در مراحل بعدی مانع برگزاری انتخابات سالم و بدون تخریب شوند.

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دشمن به دنبال این است که پس از برگزاری انتخابات سلامت آن را به چالش بکشد که باید مراقب این توطئه بزرگ باشیم و اجازه ندهیم این حربه و فتنه آن‌ها عملیاتی شود.

وی ابراز داشت: با شناختی که از مردم بابصیرت ایران اسلامی داریم  نتیجه مجلس نهم خارج از هرگونه تزریق و بی‌توجه به تطمیع‌ها شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول