اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

مجلس نهم نماینده پاک‌دست می‌خواهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام با اشاره به ویژگی‌های کاندیداهای منتخب جریان اصولگرایی در کشور گفت: قبل از هر چیز این افراد باید امین و پاک‌دست باشند چراکه مجلس نهم باید ضرورتا با چنین ویژگی شکل بگیرد.

مجلس نهم نماینده پاک‌دست می‌خواهد
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجلس نهم باید به گونه‌ای باشد که از هر نظر الگوی مردم‌سالاری دینی در جهان بوده تا سایر مجالس در ممالک اسلامی آن را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه چرام در ادامه گفت: مجلس نهم از هر نظر باید با مجالس گذشته متفاوت بوده و نقاط قوت آن برجسته‌تر از قبل باشد.

طزری گفت: در مجالس گذشته نیز نقاط قوتی وجود داشت و در کنار آن نقاط ضعفی نیز بود که لازم است با انتخاب نمایندگانی قوی‌تر و متعهد و متخصص که ولایت‌مداری را سرلوحه کارها قرار می‌دهند گام‌های اساسی و بلندتری برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی برداشته شود.

امام جمعه چرام گفتمان اصولگرایی را یکی از بهترین گفتمان‌ها در عرصه سیاسی کشور برای خدمت به مردم دانست و گفت: باید تلاش شود که در این جریان افرادی به عنوان کاندیدا معرفی شوند که در عمل فرامین رهبری را سرلوحه کارها قرار داده و در این مسیر گام بردارند.

وی پاک‌دستی را ضرورتی انکارناپذیر برای یک نماینده مجلس در نظام اسلامی دانست و گفت: ریشه بسیاری از انحرافات در همین موضوعات است که باید توجه کنیم نمایندگانی با تفکر امانت‌داری و امین بیت‌المال به مجلس بفرستیم.

طزری بیان کرد: در تعیین مصادیق اصولگرایی در کشور نیز باید به این نکته توجه شود و کسانی انتخاب شوند که به این موضوع عقیده قلبی و باطنی داشته باشند.

وی با بیان فرموده رهبری در سالیان قبل که فرموده بودند "با دستمال کثیف نمی‌توان زنگارها را زدود"، تصریح کرد: اگر در همه کارها نصایح رهبری را نصب‌العین خود قرار دهیم هیچگاه با برخی مشکلات کنونی در زمینه فساد مالی برخورد نمی‌کنیم.

امام جمعه چرام تاکید کرد: مردم آگاهانه در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت و به طور حتم در این دوره بابصیرت‌تر از گذشته به انتخاب اصلح توجه خواهند داشت.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول