اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

نباید هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: نباید هیچ واحد تولیدی در استان همدان تعطیل شود.

نباید هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی عصر امروز در مراسم تجلیل از کارگران برتر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در پیرامون و درون خود گفته‌ها، ناگفته‌ها و مولفه‌های زیادی دارد که با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب هنوز نتوانسته‌ایم به طور کامل ایده‌ها و تفکرات الهی را در جامعه رواج دهیم.

وی یکی از مؤلفه‌های مهم  و شاخص در پیروزی انقلاب اسلامی را حضور کارگران و خانواده‌های آنها در عرصه مبارزه با طاغوت اعلام و افزود: امروز نیز کارگران و خانواده‌‌های آنها با کوشش و تلاش طاقت‌فرسا تلاش می‌کنند تا از شرف، عزت و بالندگی جامعه پاسداری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: در مبارزه با نظام شاهنشاهی کارگران شرکت نفت نخستین اقشاری بودند که دست از کار کشیدند و از انقلاب حمایت کردند در حالی که این افراد از رفاه بالایی در سطح خود برخوردار بودند.

وی بیان داشت: ایده‌پروری و توجه به آرمان اسلامی در شیرازه انقلاب مدیون حرکت‌های کارگرانی است که در سراسر کشور دست به دست هم داده و انقلاب را در راستای دستیابی به اهدافش یاری کردند و این امر موجب می‌شود که ما مسئولین جامعه اجازه ندهیم که هیچ واحد تولیدی به هر دلیلی تعطیل شود.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی همدان نیز گفت: در سال 1357 نهاد انقلاب توسط امام خمینی(ره) ایجاد شد و ایران با تمام ناباوری‌های جهان به پیروزی رسید و این در حالی است که همه ما به این باور اعتقاد داریم که کارگران و کارفرمایان در پیروزی و تداوم انقلاب نقش بسزایی داشته و دارند.

مسعود اقلامی تصریح کرد: امید است به جایگاهی برسیم که با دستاوردهای موجود به خودکفایی اقتصادی کامل در سراسر جهان برسیم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی همدان پایه‌گذاری برنامه تجلیل از کارگران نمونه استانی و کشوری را در سال 84 عنوان و بیان داشت: مراحل انتخاب کارگران ابتدا در سطح کارگاهی، سپس از گروه‌های کار نمونه استانی در دهه ‌فجر تقدیر شده و سپس نفرات برتر کشوری در هفته کارگر توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند.

وی در پایان اذعان کرد: در سال جاری تعداد کارگران نمونه 830 نفر هستند که سه نفر دارای رتبه برتر استانی هستند که از رشد 32 درصدی در این خصوص برخورداریم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول