اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز دهه فجر

3 طرح تولیدی و صنعتی در اردبیل به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر سه طرح صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل به بهره‌برداری رسید.

3 طرح تولیدی و صنعتی در اردبیل به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم  که فرماندار اردبیل و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند واحد تولیدی ظروف یکبار مصرف در شهرک صنعتی شماره دو افتتاح شد.

این کارخانه با نام کیمیا ناب آرتاویل اردبیل فعالیت می‌کند قادر است سالانه 900 تن ظروف یکبار مصرف با پایه گیاهی تولید و روانه بازار مصرف کند.

کارخانه کیمیا ناب آرتاویل ظرفیت اشتغالزایی 10 نفر را دارد و با سرمایه‌گذرای یک میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح شد.

دومین مجموعه تولیدی به بهره‌برداری رسیده همزمان با یوم‌الله دهه فجر شرکت تولیدی آذر میلاد سبلان بود که با اشتغالزایی 14 نفر و تولید 10 هزار و 850 عدد محصول در سال در عرصه بازار حضور پیدا می‌کند.

این شرکت در زمینه تولید محصولات دست خشک‌کن و شیرهای اتوماتیک فعالیت می‌کند که در زیر‌بنای11 هزار و 700 متر‌مربع فعالیت تولیدی خود را انجام می‌دهد.

شرکت آذر میلاد سبلان اغلب تولیدات خود را به شکل اختراعی روانه بازار می‌کند و در صورت بروز عیوب احتمالی قادر به برطرف کردن تولیدات خود است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین به مناسبت دهه فجر کارخانه ریسندگی پشم‌خانه اردبیل که پیش از این با نام اتحاد فعالیت می‌کرد در شهرک صنعتی شماره دو فعالیت خود را از سر گرفت که بعد از انتقال به این شهرک مورد بهره‌برداری مجدد قرار گرفت.

این کارخانه با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد تومان فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات متنوع نساجی دنبال می‌کند و قادر است زمینه اشتغال 18 نفر به صورت مستقیم و 150 نفر به صورت غیر‌مستقیم را فراهم آورد.

تولید سالانه این کارخانه 855 تن و بیشترین فعالیت نیز مربوط به تولید نخ قالی است.

این کارخانه در زمینی به مساحت 13 هزار و 200 متر‌مربع و زیربنای 4 هزار و 750 متر‌مربع احداث شده که اغلب دستگاه‌های آن نیز نوسازی شده است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول