اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس:

سخنان رهبری مملو از کدهای راهبردی و اثرگذار است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رهبری مملو از کدهای راهبردی و ابعاد سازنده است که توجه به آن عامل کسب موفقیت‌های روزافزون خواهد بود.

سخنان رهبری مملو از کدهای راهبردی و اثرگذار است

عیسی جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه تهران اظهار کرد: صحبت‌های قاطعانه و آگاهانه رهبر فرزانه انقلاب در ابعاد مختلف ملی و بین‌المللی، نشان از اشرافیت کامل ایشان بر مسائل گوناگون دارد.

وی با اشاره به اینکه فرمایشات رهبری مملو از کدهای راهبردی و ابعاد سازنده‌ای بود، ادامه داد: در اهمیت و اثرگذاری اظهارات ایشان، همین بس که یکی از سیاسیون آمریکا اعلام کرده "رهبر ایران با سخنان خود تمام نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده ما را نقش بر آب کرد".

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به بخشی از فرمایشات صریح و حکیمانه رهبری مبنی بر حمایت ایران از حزب‌الله و حماس افزود: این سخنان نشان از آن دارد که سیاست ایران برخلاف سیاست دولت‌های غربی، بر دروغ و تزویر بنا نشده بلکه بر شیوه و منش دینی و اسلامی استوار است پس تمام مباحث را با راستی تمام بیان می‌کند.

وی تأکید کرد: ایران هر جا که لزوم حمایت از جریان و یا کشوری را احساس کرده باشد قاطعانه و بدون ترس از استکبار جهانی نظر دلخواه خود را اعلام می‌کند چرا که ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلومان یکی از سیاست‌های راهبردی و ارزشی نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

جعفری در ادامه برخی ادعاها در ارتباط با دخالت ایران در مسائل داخلی بحرین، امری کذب و اشتباه خواند و افزود: ایران اسلامی چه در عمل و چه در سخن، همواره بر اساس قوانین و مقررات بین‌المللی اقدام کرده است.

وی با اشاره به سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید کرد: سخنان رهبری در آستانه این اتفاق مهم، انرژی مضاعفی را در وجود ملت بزرگ ایران تزریق کرد که ارزش آن با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش افزود: رهبر فرزانه انقلاب با آگاهی به زمان و آشنایی با نقاط ضعف دشمن، همواره نظام را از فتنه‌ها و انحرافات داخلی و خارجی نجات داده‌اند که این امر نشان از بصیرت، درایت و شجاعت ایشان دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول