اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فیلترینگ سایت رهبری

عربستان در مقابل سخنان متقن رهبری تاب نیاورد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان روز گذشته مقام مقام معظم رهبری به اندازه‌ای قوی، متقن و دارای پشتوانه بود که بعضی از کشورهای منطقه از جمله کشور عربستان سایت رهبری را فیلترینگ کردند.

عربستان در مقابل سخنان متقن رهبری تاب نیاورد

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه سخنان روز گذشته مقام مقام معظم رهبری به اندازه‌ای قوی، متقن و دارای پشتوانه بود که بعضی از کشورهای منطقه از جمله کشور عربستان سایت رهبری را فیلترینگ کردند، اظهار داشت: این اقدام عربستان نشان می‌دهد که آنها تا چه اندازه در مقابل این استدلال‌‌های محکم و منطق کوبنده و بیان شیرین ناتوان هستند.

وی با اشاره به بازخورد گسترده سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه دیروز تهران تصریح کرد: سخنان حکیمانه و ارزشمند دیروز مقام معظم رهبری در سراسر کشورهای منطقه بازخوردی بسیار گسترده و تاثیرگذار داشت به طوری که بسیاری از تحلیل‌گران سیاسی عرصه بین‌الملل اذعان کردند که سخنان سال گذشته حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای باعث پیروزی مصر شد و بدون شک امسال بازخوردی بسیار گسترده‌تر خواهد داشت و بنیاد رژیم‌های منحوس منطقه را خواهد لرزاند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با تاکید بر اینکه صحبت‌های دلنشین، قاطع و همه‌جانبه دیروز مقام معظم رهبری دارای ابعاد بسیار عمیق و گسترده‌ای در سطح داخلی و بین‌المللی بود، اظهار داشت: روز گذشته مقام معظم رهبری تحلیل دقیقی از انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون داشتند و دستاوردهای انقلاب را یکی پس از دیگری برشمردند.

سلیمی ادامه داد: ایشان ضمن برشمردن موفقیت‌های نظام به آسیب‌هایی که امروز فرا روی ما است، نگاه حکیمانه و دقیق داشته و راه برون رفت از این آسیب‌‌ها را بیان کردند.

وی با تاکید بر اینکه سخنان روز گذشته نشان داد که سیاه‌‌نمایی‌‌هایی که امروز برخی از افراد می‌کنند تا چه حد خارج از حیطه عقل و انصاف و عدالت‌گری است، گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به توفیقات کشور ظرفیت ویژه نظام اسلامی برای مقابله با چالش‌هایی که غرب‌ برای کشور ایجاد کرده، روحیه اسلام خواهی و بالا رفتن فهم سیاسی مردم را از مهم‌ترین این توفیقات عنوان کرده و در مقابل فاصله گرفتن از اخلاقیات، دنیازدگی و اسراف‌گرایی را نیز از چالش‌های پیش‌روی نظام دانستند که این تحلیل دقیق می‌تواند مسیر آینده را برای ما روشن کند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخش دیگر سخنان رهبر فرزانه انقلاب گفت: بخشی از سخنان رهبر انقلاب پیرامون تحریم‌ها و جنگ روانی که دشمنان امروز علیه ما آغاز کردندٰ بود، در این رابطه رهبر انقلاب با قاطعیت مسیر را مشخص کرده و فرمودند که ما به هیچ وجه از مسیر عزت و استقلال خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم و این یک پیام جدی برای کسانی است که تصور می‌کنند با فشار آوردن و جنگ روانی علیه ایران اسلامی می‌توانند این کشور را وادار به عقب‌نشینی کنند.

سلیمی افزود: این پیام رهبری و سخن کوبنده و قاطع ایشان نشان داد که تحلیل‌‌های عاری از حقیقتی که برخی چه در داخل و چه در خارج انجام می‌دهند و بیان می‌دارند که می‌توانند با فشار آوردن، نظام را وادار به عقب‌نشینی کنند تحلیل‌هایی کوته‌نظرانه و دور از واقعیت است.

وی با اشاره به سخنان رهبری در رابطه با انتخابات اظهار داشت: توجه به اخلاق انتخاباتی و حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات از مهم‌ترین مواردی بود که مقام معظم  رهبری در این سخنان به آن اشاره داشتند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس بیان داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ امروز جهان به دو قطب تبدیل شده است که یکی نظام استکبار به سرکردگی آمریکا است و دیگری مستضعفین مسلمان که به جنگ با یکدیگر برخاسته‌اند.

سلیمی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب تاکید داشتند در تعارض بین این دو قطب هر کدام که منطق قوی داشته باشند بر دیگری قالب خواهند شد که بدون شک پیروزی برای مستضعفین مسلمان خواهد بود.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشتند که گفتمان غربی‌ها دارای منطق نیست، به همین دلیل با ابزار تهدید و تحریم و ترور به میدان آمدند و این تحریم‌ها نشانگر این است که گفتمان آنها دارای چالش‌ها و نقاط ضعف بسیار فراوانی است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با تاکید بر اینکه سخنان رهبری باید به‌عنوان یک منشور فراروی ما در حرکت در آینده و رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی باشد، تاکید کرد: قاطعیت سخنان رهبری در مقابله با رژیم صهیونیستی ستودنی بود و همانطور که ایشان فرمودند ملت ایران از هر اقدامی که برای نابودی رژیم صهیونیستی باشد در هر نقطه از جهان حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول