اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

رجزخوانی دشمن با سخنان مقام معظم رهبری بی‌اثر ماند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: رجزخوانی دشمن صهیونیستی با سخنرانی مقام معظم رهبری بی‌اثر ماند.

رجزخوانی دشمن با سخنان مقام معظم رهبری بی‌اثر ماند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در آئین یادبود 533 شهید روحانی استان‌های خراسان که ظهر امروز در سالن همایش‌های صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت:با تدبیر‌های عالمانه مقام معظم رهبری رجزخوانی‌های دشمن صهیونیستیی بی‌نتیجه ماند و پس از ایراد سخنرانی شاهد بودیم که در همان شب آنان از موضع خود عقب‌نشینی کردند.
استاندار خراسان رضوی به سخنرانی مقام معظم رهبری اشاره کرد وگفت: در این راستا و با توجه به تهدیدهای که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن صهیونیستی داشت مقام معظم رهبری به ایراد سخنرانی پرداختند.
صلاحی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود اظهار داشتند که اگر ما را تهدید کنید ما نیز شما تهدید می‌کنیم و در صورتی که دست به هرگونه عمل خطا بزنید ملت ایران با تمام قوا در مقابل شما خواهد ایستاد و با شما مقابله می‌کنیم.

عقب‌نشینی دشمن صهیونیستی پس از سخنرانی مقام معظم رهبری
استاندار خراسان رضوی افزود: این سخنرانی مقام معظم رهبری سبب شد که آنان همان شب از مواضع و صحبت‌های خود
عقب‌نشینی کنند.
صلاحی در بخش دیگری از سخنان خود به بیداری کشورهای مسلمان منطقه اشاره کرد و گفت: بی‌شک بیداری و بهار عربی که اکنون در منطقه و در کشورهای اسلامی نمودار شده الهام‌بخش نهضت انقلاب اسلامی ایران است.
استاندار خراسان رضوی در ادامه‌گریزی به وضعیت کنونی امریکا در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا اکنون و با گذشت 8 سال از زمان حضورش در کشور عراق چه چیزی را به‌دست آورده است.

آمریکا سرافکنده و حقیر در حال خروج از عراق است
صلاحی خاطرنشان کرد: اکنون امریکا پس از چند سال حضور در منطقه و عراق کوچک‌تر از همیشه و محقرتر از قبل سرافکنده در حال خروج از عراق است. 
وی در ادامه بر اهمیت وحدت کشورهای مسلمان اشاره کرد و تاکید کرد: اگر امروز کشورهای مسلمان منطقه متحد باشند هیچ‌کس نمی‌تواند در امورات آنان دخالت کند.
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: در این راستا نقش ایران به عنوان ثقل و مرکز اتحاد کشورهای اسلامی در منطقه حائز اهمیت است.
استاندار خراسان رضوی گفت: ادامه مسیر شهدا امروز مسیر ولایت‌پذیری است و بر این اساس امروز و در زمان کنونی وقت آن رسیده است که نشان دهیم سربازی در رکاب مقام معظم رهبری هستیم.
وی افزود: تاکنون و با مدیریت مقام معظم رهبری توانسته‌ایم تمام تهدیداتی را که این چند ساله از سوی دشمنان ایران اعلام شد پشت سر بگذاریم و تک‌تک این تهدیدات را بی‌اثر و خنثی کنیم.
استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنرانی خود به یادواره 533 شهید روحانی استان‌های خراسان اشاره کرد و گفت: دوسال قبل گنگره 23هزار شهید استان خراسان را در جوار بارگاه ملکوتی علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع)برگزار کردیم.
صلاحی ادامه داد: با توجه به جایگاه شهدای روحانی استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و نیز به منظور ارائه یک اقدام فرهنگی خاص و ویژه برای شهدا روحانی استان، امسال یادواره 533شهید روحانی استان‌های خراسان را برگزار کردیم.
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: یادواره شهدای روحانی پس از عید غدیر و در هفته بسیج برگزار شد که امیدواریم با این یادواره گامی در راه شناخت موقعیت روحانیون شهید و افزایش بصیریت مردمی در این حوزه باشد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول