اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سیرجان:

اطاعت از سخنان رهبر مانع گمراهی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سیرجان گفت: در تحلیل‌های جامعه امروزی باید گوش به سخن و تحلیل ولایت باشیم تا گمراه نشویم.

اطاعت از سخنان رهبر مانع گمراهی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: امروز رسانه‌ها و سایت‌های گوناگون، ایران اسلامی را تحلیل می‌کنند.
وی بیان داشت: ملت ایران تنها اوضاع ایران اسلامی را از تحلیل مقام معظم رهبری قبول دارند تا همیشه در مسیر انقلاب ثابت‌قدم باشند.
حیدری افزود: زمانی رهبر معظم انقلاب اوضاع ما را در موقعیت بدر و خیبر می‌دانند، یعنی ما مقتدر در برابر دشمنان هستیم، لذا اگر امریکا، ایران‌هراسی را در جهان تبلیغ می‌کند، قطعا تحریم‌ها و توطئه‌های 32 سال گذشته آنها بی‌اثر بوده است.
وی تصریح کرد: امریکا با سه وسیله سلاح، پول و هیاهو به تبلیغ علیه ما آمده و ملت ایران با دو شرط بصیرت و صبر بر دشمن پیروز می‌شوند.
حیدری خاطرنشان کرد: صبر یعنی مقاومت در برابر مشکلات و بصیرت یعنی مسیر را گم نکنیم و پس از 32 سال مردم ما با این دو سلاح پیروز شدند و اگر امروز رئیس جمهور ما به امریکای لاتین سفر می‌کند و موجب عصبانیت استکبار می‌شود به دلیل حقیقت اسلام، نظام اسلامی و مقبولیت در جهان است.
وی با محکوم کردن ترور دانشمندان هسته‌ای ایران گفت: امریکا حتی این ترور را محکوم نکرد و دنیا باید قبول کند که با ترور نمی‌توان ملتی را از هدف خود که پاک و صلح و امنیت است، بازداشت.
حیدری به انتخابات و اهمیت حضور مردم اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ما اهمیت حضور را در تمام صحنه‌ها می‌داند و برای امنیت ملی خود همیشه آماده حضور است.
حیدری به اهمیت آگاهی جوانان و دشمن‌شناسی اشاره کرد و افزود: حضور در مجالس و مساجد باید همیشگی باشد، زیرا دشمن نگران این حضور است، امروز غفلت از جوانان و ارزش‌های اسلامی موجب اشاعه فرهنگ و خواسته غرب در کشور می‌شود، لذا والدین به مسئله مهم حضور در مساجد و مجالس جوانان دقت کنند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول