اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرخانه کارگر تبریز:

سخنان رهبری در مورد کارگران و بازنشستگان تحقق یابد

خبرگزاری فارس: دبیر خانه کارگر تبریز خواستار تحقق فرامین مقام معظم رهبری و سخنان ریاست جمهوری در ارتباط با حل و فصل دغدغه‌های قشر کارگران و بازنشستگان از سوی دولتمردان و مجلسیان شد.

سخنان رهبری در مورد کارگران و بازنشستگان تحقق یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم صادق‌زاده  پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات کارگران در میانه اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز نماینده عالی دولت در سنگر فرمانداری شهر مهمی همچون ارومیه فردی مدیر و مدبر، دلسوز و توانمند هستند.
وی ادامه داد: ایشان از زمره افراد ارزشی و تلاشگری هستند که در ارائه خدمات ارزشمند در دوران حضور خود در کلانشهر تبریز گام‌های بسیاری برداشته است که مردم تبریز همواره قدردان تلاش‌های ارزنده، شایسته و چشمگیر ایشان در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بوده و از آن به عنوان دوران طلایی یاد می‌کنند.
این فعال کارگری در شمال‌غرب کشور در ادامه به نقش نمایندگان واقعی کارگران در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای فراکسیون کارگری در بررسی و رسیدگی به مشکلات کارگران و بازنشستگان بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
وی ادامه داد: حضور و نطق‌های آتشین آقای قاضی‌پور نماینده محترم مردم ارومیه همواره فضای مجلس را با همکاری و درایت‌های علیرضا محجوب نماینده جامعه کارگری به نفع کارگران تغییر داده که ما به نوبه خود از زحمات و تلاش‌های ارزنده تمام نمایندگان به ویژه از قاضی‌پور نماینده منتخب جامعه کارگری در ارومیه قدردانی کرده و آرزو داریم با همت، تلاش و حمایت مردم مجدداً در سنگر قانونگذاری حضور یابند.
صادق‌زاده با تاکید بر اینکه اعضای هیئت اجرایی و دبیر اجرایی خانه کارگر این شهرستان به عنوان افرادی تلاشگر همواره در زمینه رفع نیاز و مشکلات به وجود آمده برای جامعه کارگری آذربایجان‌غربی حرکت‌های مفید و موثری انجام داده‌اند، گفت: در دوران چند ساله گذشته این مجموعه با امکانات اندک خود گام‌های موثری در مسائل کار، تولید، صنعت، رفاه کارگران و مسائل آموزشی شهرستان برداشته‌اند. 
مسئول امور هماهنگی و نظارت خانه‌های کارگر شمال غرب کشور با اشاره به همکاری‌های بی‌دریغ اعضای هیئت‌ اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان‌غربی در بخش کارگری و اجتماعی همچنین همکاری‌های بی‌شائبه فرماندار شهرستان ارومیه تصریح کرد: وجود تعاملات سازنده بین خانه کارگر و فرمانداری می‌تواند سرمنشاء خیر و برکت برای صنعت و کارگران همچنین رفع معضلات و مشکلات و ارائه خدمات شایسته برای کارگران شریف و زحمتکش منطقه باشد.
وی، خواستار ایجاد امکانات فرهنگی، رفاهی، آموزشی و ورزشی برای همه آحاد مردم شریف این شهر به ویژه کارگران سخت‌کوش و خانواده‌های آنان شد و با اشاره به آمار جمعیت 920هزار نفری شهرستان ارومیه و کثرت جمعیت بیمه‌شدگان در واحدهای تولیدی، خدماتی و جمعیت قشر بازنشسته آن گفت: مسئولان باید توجه جدی به این قشر سودمند و در عین حال ضعیف جامعه داشته باشند.
مسئول امور هماهنگی و نظارت خانه‌های کارگر شمال غرب کشور در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر از خدمات شایسته تمام دولتمردان و خدمتگزاران نظام نسبت به کارگران و بازنشستگان، خواستار تحقق فرامین مقام معظم رهبری و سخنان ریاست جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با حل و فصل دغدغه های قشر کارگران و بازنشستگان از سوی دولتمردان و مجلسیان شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول