اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چهارمین روز از دهه فجر در کمیجان و خنداب

52 واحد مسکونی مهر بهزیستی به بهر‌ه‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر بهره‌برداری از 52 واحد مسکونی مهر مددجویی بهزیستی استان مرکزی در کمیجان و خنداب آغاز شد.

52 واحد مسکونی مهر بهزیستی به بهر‌ه‌برداری رسید

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیر کل بهزیستی استان مرکزی بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 660 واحد مسکونی مددجویی در شهرهای مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

حامد افراسیابی اظهار داشت: در دومین روز از دهه فجر 31 واحد مسکونی در شهر شازند و شش واحد مسکونی در آشتیان به بهره‌برداری رسید، ضمن اینکه کلنگ‌زنی ساخت 40 واحد مسکونی نیز در آشتیان آغاز شد.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر مددجویی در راستای خانه‌دار کردن مددجویان زیرپوشش بهزیستی به اجرا درآمده است که تاکنون نقش موثری در خانه‌دار شدن مددجویان زیرپوشش این نهاد داشته است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به افتتاح پروژه‌های مسکونی شهر کمیجان بیان داشت: 30 واحد مسکونی مددجویی امروز در کمیجان و 22 واحد در شهرستان خنداب به بهره‌برداری می‌رسد که در این راستا 40 میلیون ریال کمک بلاعوض و 100 میلیون ریال در قالب تسهیلات به مددجویان زیر پوشش پرداخت شده است.

راه‌اندازی پایگاه سلامت اجتماعی، کلنگ‌زنی مسکن مددجویی در میلاجرد، راه‌اندازی کارگاه خیاطی گروه همیار زنان سرپرست خانوار میلاجرد و دیدار و دلجویی از مددجویان از برنامه‌های امروز بهزیستی استان مرکزی به مناسبت دهه فجر بود.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول