اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

افتتاح تالار پژوهش انقلاب اسلامی در کرمان

خبرگزاری فارس: تالار پژوهش انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و جمعی از مبارزان و تأثیرگذاران انقلاب در کرمان افتتاح شد.

افتتاح تالار پژوهش انقلاب اسلامی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان ظهر امروز ‌در آیین افتتاح تالار پژوهش انقلاب اسلامی کرمان اظهار داشت: کشور در دوران پس از ‌پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های مطلوب و بسیاری در حوزه‌های مختلف داشته است.

آیت‌الله سید یحیی جعفری افزود: در زمان شاه ارتش نوکر استکبار بود، اما امروز سپاه، ارتش و نیروهای مسلح مدرن‌ترین و مؤثرترین سلاح‌ها را تولید کرده‌اند.

وی ابراز داشت: مردم ایران اسلامی همواره از انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی و دینی حمایت می‌کنند.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منطقه جنوب شرق در کرمان نیز در این آیین گفت: 7 هزار عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و حدود 5 هزار سند مرتبط با کرمان در زمینه انقلاب اسلامی این تالار ارائه شده است.

سعید شاهرخی تصریح کرد: محتوای تالار پژوهش انقلاب اسلامی کرمان منابع تألیفی اسناد انقلاب اسلامی مرتبط با کرمان است و موضوع اسناد ارائه شده در تالار مذکور بیانگر نقش مساجد و قشرهای مختلف مردم کرمان در انقلاب اسلامی است.

وی همچنین از وجود عکس‌هایی از راهپیمایی و تحصن فرهنگیان کرمان، آتش‌سوزی مسجد جامع کرمان به دست عوامل رژیم شاه و نیز فعالان انقلاب اسلامی، روحانیان فعال و احزاب در تالار پژوهش انقلاب اسلامی کرمان خبر داد.

شاهرخی‌ گفت: در زمان حاضر، 700 جلد کتاب با موضوع انقلاب اسلامی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منطقه جنوب شرق در کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به تألیف و انتشار نخستین کتاب نقش کرمان در انقلاب اسلامی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ابراز داشت: کتاب‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی در شهرستان‌های جیرفت، زرند و سیرجان آماده انتشار است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول