اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم:

جوانان در خط مقدم دفاع از رهبری هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم گفت: امروز جوانان در خط مقدم دفاع از نظام و مقام معظم رهبری قرار دارند.

جوانان در خط مقدم دفاع از رهبری هستند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین رجبی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان طارم ، اظهار داشت: در 12 بهمن ماه سال 57 مردم با امام خود عهدهایی بستند که تا امروز پای این عهد و پیمان خود عاشقانه ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز بعد از گذشت 34 بهار از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ملت ایران به اهداف خود رسیده‌اند.

فرماندار طارم خاطرنشان کرد: اگر امروز نام ایران و ایرانی در دنیا با افتخار برده می‌شود و همه کشورها برای همکاری با دولت اسلامی ابراز علاقه می‌کنند، حاصل پایبندی مردم به آرمان‌هایی است که حضرت امام با ورود خود به کشور برای آنها ترسیم کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جوانان را به خودباوری تشویق کرد و اظهار داشت‌: اعتماد به نفس جوانان روزهای ابتدای پیروزی انقلاب را به استقلال رساند.

رجبی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران به سرعت از یک کشور کاملا وابسته به کشوری توانمند در همه زمینه‌ها تبدیل شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه نیاز های کشور در داخل تامین می‌شود، افزود: در حال حاضر از توانایی‌های کشور برای نجات کشورهای اسلامی هم استفاده می‌شود.

فرماندار طارم با اشاره به پیشرفت‌های همه جانبه کشور به ویژه رشد علمی پس از انقلاب تصریح کرد: رشد علمی کشور مختص به منطقه خاصی نیست.

وی با اشاره به رشد 97 درصدی سطح سواد شهرستان طارم خاطرنشان کرد: این میزان در سال‌های گذشته تنها 37 درصد بود.

رجبی رشد و بالندگی کشور را مدیون تلاش جوانان دانست و گفت: اگر دیروز جوانان در پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشتند، امروز هم جوانان در خط مقدم دفاع از نظام و رهبر ی قرار دارند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول