اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرزند آیت‌الله نظری:

مازندران در تبعیت از رهبری سرآمد است

خبرگزاری فارس: فرزند آیت‌الله نظری «یکی از علمای برجسته مازندران» گفت: مازندران در تبعیت از رهبری سرآمد است و دولتمردان باید بدانند که ساری در سطح کشور، بدنه بسیار قوی است.

مازندران در تبعیت از رهبری سرآمد است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری حجت‌الاسلام محمود نظری شب گذشته در مراسم گلریزان مدرسه با نیازهای ویژه امام جواد(ع) در باشگاه فرهنگیان ساری اظهار داشت: انسان در هر عرصه‌ای باید شاکر نعمت‌های خداوند باشد.
وی افزود: تصور بر این است که نابینایان، ناشنوایان و معلولان، محروم هستند اما اینها نزد خداوند گرامی داشته می‌شوند.
فرزند آیت‌الله نظری با بیان اینکه خداوند این افراد را برای ما به عنوان سرمشق قرار داده است، تصریح کرد: تا از نگریستن در این افراد به خودمان برسیم که چه توشه‌ای برای آخرت برداشته‌ایم.
وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی در جامعه، زکات دانش است.
نظری با بیان اینکه زکات قدرت، خدمت به جامعه است و زکات ثروت هم کمک کردن در راه خدا است، یادآور شد: ملت ایران سرسپرده خاندان پیامبر (ص) هستند و از این نعمت بی‌نهایت برخوردارند.
فرزند آیت‌الله نظری با اشاره به اینکه قدرت مردان این کشور هم در توان قدرت ادای وظیفه می‌کنند که البته بیشتر از این باید به وظیفه عمل کنند، افزود: سیستم‌های دولتی باید بیشتر انجام وظیفه کنند چراکه اشراف بیشتری بر امور دارند.
وی ادامه داد: این دانش‌آموزان در ظاهر نواقصی و چه بسا که این افراد عزیزانی هستند که خداوند به صورت امتحان برای ما به وجود آورده تا در مسیر حق قرار گرفته و خرد و تدبیر را در جامعه به منصه ظهور برسانیم.
نظری با بیان اینکه مازندران در تبعیت از رهبری سرآمد است، اظهار داشت: دولتمردان باید بدانند که ساری در سطح کشور، بدنه بسیار قوی است چراکه علما و مسئولان دلسوزی دارد که خدمات خود را به منصه بروز می‌رسانند.
فرزند آیت‌الله نظری با اشاره به اینکه اگر فرزندان ما نیازهای ویژه داشتند چه می‌کردیم، ادامه داد: این دانش آموزان هم مانند فرزندان ما و موجب نجات ما از دنیا و آخرت هستند.
نظری خاطرنشان کرد: کسانی که عقل را در صراط مستقیم حرکت نمی‌دهند، نابینا و ناشنوا هستند.
وی از سوی آیت‌الله نظری مبلغ 5 میلیون تومان در این مراسم گلریزان هدیه کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول